maandag 19 maart 2012

zometeen ...

x
... gaan we samen oefenen op de peuterspeelzaal.


Volgens mij is ze er wel aan toe!
 x
x
x
x
Update: 10.05 uur - ben inmiddels alweer thuis (zonder kind). "Mama, jij jas aan!", en toen mocht ik weg... ik moest even slikken, de jongste nu al naar de peuterspeelzaal ..., het begin van een nieuwe fase en afsluiting van een hele speciale en mooie jonge kinderfase, die bij mij wel negen jaren heeft mogen duren ... ;-) Een fijne maandag voor jullie allemaal!

Update: 13.00 uur - Het is natuurlijk hartstikke goed gegaan - alsof ze er al jaren kwam ;-) En ik ... ik heb in het anderhalf uurtje fijn een blogronde gedaan en en een wasje gedraaid, ik geloof dat ik daar best snel aan kan wennen.
x
Upda

34 opmerkingen:

  1. Leuk (enne ben jij er ook aan toe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een geweldige foto!! Succes met oefenen, samen! (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh spannend (voor beidde haha)
    Super foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voordat je het weet mag je haar weer halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een spannende dag! Het zal wel vreemd zijn zo na 9 jaar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jeetje.....
    de foto is echt wel te leuk!
    succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat spannend! Ik leef met je mee: dit is mijn eerste maandagochtend in mijn eentje thuis, beide dametjes zijn naar de kleuterschool..... Succes en alvast een gezellige middag straks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch ook wel fijn dat ze zich meteen op haar gemak voelt toch?
    Ik kan heerlijk relativeren want ik ben geen moeder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik ken het gevoel. De jongste is hier nu een tijdje op de peuterspeelzaal en vindt het hardstikke leuk. Maar nu begint hij wel te vertellen dat hij zo'n zin heeft om straks naar de 'grote school' te gaan, net als zijn broer en zus. "Slik", ik weet niet of ik daar ook al wel aan toe ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze is weer thuis denk ik nu!!
    Hoe heeft ze het gehad!! (en jij?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. we hebben het allebei heel goed naar ons zin gehad ;-)

      Verwijderen
  11. 9 jaar zeg...
    Ik ben eerlijk gezegd heel blij dat ik daar niet 9 jaar in zit. Ik vind het heerlijk dat Rev nu alweer bijna 3 is en dat we klaar zijn met de luiers. Ik ben niet echt zo'n baby/dreumesmoeder.
    Al zou ik nu wel graag de tijd stil zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk fotootje :-) en fijn dat t zo goed ging, met jullie beiden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan me voorstellen dat het even slikken was. Wel fijn dat het zo goed is gegaan.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi, zullen we samen een flinke borrel nemen op het afscheid van een tijdperk?! Want het is eigenlijk ook best wel lekker je handen heel even vrij te hebben. Zeker als kindjes genieten. (En na een uurtje mag je ze lekker weer knuffelen, dat is het fijnste!)

    NB ik heb mannetje net ook weggebracht, de juf verplichtte hem min of meer voor het raam te gaan zwaaien omdat ze mij zo zag kijken. Erg genant!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke foto,hier gaan ze nooit naar de peuterspeelzaal,lekker 4 jaar thuis bij mama,ze moeten al zo lang naar school,succes daar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto, inderdaad alweer een mijlpaal, met 3 grote broers kan ik me voorstellen dat ze er inderdaad best aan toe zal zijn!! Groetjes, Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het went idd heel snel ;-)

    Fijn dat het zo goed ging. Ook hier de jongste naar de psz; de eerste keren waren geen probleem maar nu ineens wil hij iedere keer toch wel heel graag mee met mama...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattige foto! En fijn dat het met beiden goed gegaan is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat goed, dat het jullie beiden zo goed bevallen is...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat leuk die foto. fijn dat het goed ging. Maar wel even slikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat het voor jullie allebei zo soepel verliep!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hihi, leuk die foto!
    En wat fijn dat jullie het allebei naar je zin hebben gehad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kijk, dat klinkt heel positief! Goed zo. En gelukkig is het alleen nog maar psz en niet meteen al helemaal naar school.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja de vrijheid die het oplevert als moeder is niet te versmaden!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. nou,dat was de laatste :-) ze zal wel bere moe zijn of niet;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. nou,dat was de laatste :-) ze zal wel bere moe zijn of niet;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. nou,dat was de laatste :-) ze zal wel bere moe zijn of niet;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Neeeee! Ik stel dat zo lang mogelijk uit haha!! En dat van die bril hebben we hier met een zonnebril, ook een succes!

    BeantwoordenVerwijderen

¾