dinsdag 17 april 2012

400.

x
Inmiddels heb ik officieel de 400 berichten bereikt.


Tijd voor een feestje.


... een kleine mijlpaal,
dus een 
mini giveaway ...

Laat een berichtje achter,
en kies (choose) voor ...

... een blauwe (blue) vlaggetjeslijn,


... gemaakt van deze rollen masking tape.


of (or) de roze (pink) variant.



x
x
x
P.S. Oh ja, aanstaande vrijdag trek ik twee winnaars.

P.P.S. voor Mammalien,
in tegenstelling tot dit cadeautje
zijn bovenstaande vlaggetjes al klaar,
en hoef je daar
niet eeuwig op te wachten...
x
x

28 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en dat er nog vele berichtjes mogen volgen, ik kom ze graag bij je lezen ;-)
    en ik wil natuurlijk ook wel een kansje wagen op zo'n leuke vlaggetjeslijn, liefst de roze ;-)
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik wel weer meedoen? Ik heb al een keer gewonnen en dat was zeker geen mini!
    Zo Ja.... dan ga ik voor de roze.

    Ik zeg... op naar de volgende 400 berichten, ik lees graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee; de kleur maakt mij eigenlijk niet uit.
    Mag dat ook :)?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou leuk hoor.
    Ik doe graag mee.
    De roze, die spreekt mij wel aan.
    Ik ben gek op roze, dus ga vanaf nu duimen dat ze deze kant op komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook mee! Op naar nog eens 400 berichten. Ik vind de blauwe het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat :) Ik doe graag mee voor de blauwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de 400!! Ga zo door :-)
    En ik doe graag mee hoor, voor de roze of de blauwe vind ze allebei super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 400 berichten al!! Ik lees graag met je mee. Leuke slinger verloot je, ook daar doe ik graag aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook mee doen want ook ik lees met je mee, brengt je een beetje dichterbij :)!! x Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, 400!! Ik ben een beginner en heb net iets meer dan 40 berichten geschreven. Wat een leuke foto's bij dit berichtje, om vrolijk van te worden. Ik loot graag mee, enne...kiezen doe ik niet, ik vind ze allebei erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo! 400 berichten. Op naar de 500.. Ik blijf je volgen ;)
    Ik doe graag mee voor de roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je 400 berichten! Wat doen we graag mee met dit feestje. De blauwe die vinden we wel heel leuk moesten we de gelukkige worden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!! Ik vind ze allebei erg leuk, maar de roze spreekt me iets meer aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd en op naar de volgende 400 ;)
    Ik vind ze allbei mooi, dus mocht mijn naam toevallig naar boven komen dan mag je me verrassen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, in dat geval doe ik ook mee! (-: de blauwe!

    Haha, ik was het al bijna vergeten... Maak je niet druk, en als je je toch druk wilt makne, regel dan een beetje lekker warm weer (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaaaa!!! Ik wil winnen! Niet dat ik ooit aan een give-away heb meegedaan, maar de eerste keer meteen raak zou heel welkom zijn:)
    De roze graag voor mijn pasgeboren dochter of de blauwe voor mijn 6,5-jaar-geleden geboren zoon:)
    Jippie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk, leuk, leuk. gefeliciteerd! blauw of roze... hmmm.... roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil graag met je meefeesten!! Goh zoveel making tape, zalig. Blauw of roze, maakt niet uit ze zijn allebei feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk, allebei! Gefeliciteerd met al 400 mooie, grappige, ontroerende en creatieve berichten!
    -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd,ik hoop dat er nog meer volgen.
    en natuurlijk doe ik mee,de kleur maakt niet uit,veel plezier en succes met een keuze maken

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd!! Ik heb je blog nog niet zo lang geleden ontdekt, maar ga die 400 berichten van jou sowieso doornemen. Aangezien mijn kleintje binnenkort zijn eerste kaarsje mag uitblazen, zouden de vlagjes supergoed vanpas komen!!! Fingers crossed

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook al ben ik een meisjesmama, de meiden vinden roze maar suf. Dus ik doe graag mee voor de blauwe.
    En leuk he bloggen? gefeliciteerd met 400!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. aaaah, leukleuk, ik wil! roze, graag. En dan ga ik nu bedenken wat mijn birthday- give away wordt, morgen. oeh, spannend! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Yeah gefeliciteerd met de 400 ,En dat je nog maar lang door mag gaan,geniet altijd van je berichtjes!!

    Leuke give-away heb je,ik doe niet mee hoor (aangezien mijn masking tape collectie op die van jou lijkt (;,gun ik graag iemand anders zo,n leuk vlaggen lijntje)

    (ik had laatst mijn 100ste berichtje aangekondigd bleek het nr 101 te zijn haha hoe onnozel kan je zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met de 400e, geweldig!! Dat er nog maar veel berichten mogen volgen, ik lees graag bij je :-)
    En je give-away is leuk! Na lang twijfelen ga ik voor.....de blauwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik hoop dat er nog veel berichtjes volgen, ik lees ze altijd met veel plezier. Mocht ik de roze vlaggetjeslijn winnen, dan is 'ie voor Bibi, de pasgeboren -vandaag!- dochter van een van mijn collega's.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met de 400 ! Wel gewoon doorgaan, hoor.
    De give away is leuk, dus ik wil wel een kansje wagen en dan voor de roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik hoop dat ik nog op tijd ben en ik ga voor... ROZE!

    BeantwoordenVerwijderen

¾