woensdag 11 april 2012

best gelukt ...

x
Vorig jaar kreeg ik het boek al van mijn zus ...., en afgelopen weekend heb ik ze dan eindelijk gemaakt. Ik dacht alle ingrediënten in huis te hebben, maar afgelopen zaterdagavond bleek dat ik nog meer boter en basterdsuiker moest toevoegen. Nadat we deze op tweede paasdag in huis hadden gehaald, kon ik dan echt aan de slag. Ik hield het simpel, maakte geen ingewikkelde uiltjes, en dus zijn ze voor een eerste poging best goed gelukt, en tot mijn verbazing smaakten ze ook nog best goed - mijn cake pops.





... al die boter,
is best goed voor het magere kind.



Best moeilijk smakelijke foto's van etende kinderen maken.



Jongste zoon wilde zonder cake pop op de foto.




Tip

In het boek staat dat je voor het kleefbaar maken,
van de verkruimelde cake "glazuur" moet gebruiken,
maar dat moet dus botercrème zijn,
een "vertalingsfoutje".
x
x


16 opmerkingen:

  1. Ze zijn zeker héél goed gelukt! Inmiddels alles al op?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er heerlijk uit en wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja die wil ik ook al een tijdje maken (maar komt er alsmaar niet van). Misschien had je voor en na foto's moeten maken van je etende kids. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat je na het eten van zo'n ding wel behoorlijk onder zit.
    Wat schattig dat jongste zoon zo puur natuur op de foto wilde!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er lekker uit,ik kende het al van hun blog!! echt leuke dingen staan daar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, dat ziet er lekker uit en erg leuk voor kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmmmm, die zien er heerlijk uit!!! Wat een leuk idee zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er geweldig uit! Leuk voor een traktatie ook. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeioeioei, dat lijkt me lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super geluk.... ik krijg trek in wat lekkers .)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. these look so delicious. perfect party food! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, die zijn echt héél goed gelukt! Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh lekker!!!!!!! En prachtig in beeld gebracht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grinnik,echt gelukt! Alleen denk ik niet dat de kids van jou het uitmaakt of het gelukt is of niet :-) Ik zie ze heerlijk smullen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke/gezellige blog met mooie foto's! Ik ga nog eens goed snuffelen op je blog. Je hebt er in ieder geval een nieuwe volger bij:) Kom ook eens kijken bij mij, ben nog nieuw in blogland hihi!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

¾