zaterdag 21 april 2012

de uitslag ...

x
Oh, wat was het leuk vanmiddag, zo leuk de cursus van Kim Welling - zo inspirerend en smaakt naar meer, veel meer! Zie hieronder het proeflapje van vanmiddag. Nu wil ik vanavond meteen door met het stempelen op textiel, maar heb niet de juiste materialen in huis ...., jammer jammer ... dan maar het stempelen proberen digitaal te simuleren ;-)


Herkennen jullie dit tulpje, en dit rare vormpje?

* * *

Maar dan nu natuurlijk de uitslag van de mini-giveaway.

1. het schrijven van lootjes.


2. de lootjes vouwen en in een bakje doen.


3. even husselen, zwaar werk, 
maar gelukkig hiep L u c .


4. het trekken van het eerste lootje.


5. en de roze slinger gaat naar ...


6. het trekken van het tweede lootje.


7. en de blauwe slinger gaat naar ...



 Gefeliciteerd!

Daphne en Annemiek


sturen jullie een mailtje,
met jullie adres naar

zomaareendagje(at)gmail(punt)com

dan stuur ik de slingers
zo snel mogelijk
naar jullie toe!

* * *

En de jongens maakten hun eigen lootje.


x

x
x

8 opmerkingen:

  1. dat lijkt me een hele coole workshop, ik had vandaag ook een hele leuke bij Lisa. mooi lapje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk die gestempelde stof! En natuurlijk gefeliciteerd voor de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi resultaat al! Ik ben benieuwd hoe het wordt als je wel de juiste materialen hebt.

    Wonnen de jongens ook een mooie slinger?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie geluk Daphne en Annemiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh leuk!! Ik ga je mailen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien waar je inspiratie voor de stempels vandaan kwam!

    BeantwoordenVerwijderen

¾