donderdag 19 april 2012

leuke dingen ...

x
Een opeenstapeling van hele leuke dingen heb ik in het vooruitzicht, niet zonder reden zo blijkt.

Vandaag precies een jaar geleden, in de week voor pasen, werd mijn moeder in het ziekenhuis opgenomen. Vanmiddag realiseerde ik me, dat ik de komende twee weken onbewust heb vol gepland met leuke dingen ... of is het dan toch een toevallige samenkomst van ...?

Aanstaande zaterdag deze cursus van haar (er zijn er nog enkele plaatsen vrij!)
En komende maandag met mijn zus naar een concert van haar hier.

Ik heb er zin in,
om mijn gedachten te verzetten,
en leuke dingen te leren.

En in de meivakantie gaan we een paar dagen met familie naar dit eiland. Fijn.
Morgenavond de uitslag van de mini giveaway. Ook leuk.
x
x
x
x

12 opmerkingen:

  1. Oeh wat een heerlijke dingen allemaal!!
    Geniet er maar lekker van!!

    Ik ga dit weekend vooral veel werken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even lekker de zinnen verzetten!!
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van de leuke dingen die nog in het verschiet hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met leuke dingen doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WIj waren twee jaar geleden op Texel en hadden een super vakantie.
    Je kan hier wat inspiratie opdoen: http://blog.vierenveertig.be/2010/07/18/texel-dag-1/.

    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen, altijd een heel goed plan!!!! Groetjes van Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele fijne vakantie,ik hoop dat het mee valt met je moeder?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen kan je niet genoeg doen, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt goed, geniet ervan en fijne vakantie x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gedachten zullen wel geregeld teruggaan naar een jaar geleden maar met al dat leuks wordt het misschien een klein stukje minder zwaar.
    Geniet van al het leuks.

    lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een beetje afleiding is goed voor je!
    klikker de klik..... ow! leuke cursus. ik ben benieuwd wat je gaat doen. ow en Lisa "ken" ik van Damien Rice. mooi heel mooi kippenvel denk ik zo.
    Geniet van je fijne dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja,fijn dat je afleiding hebt en de cursus lijkt me heel leuk !
    Goed om er bij stil te staan en toch door te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

¾