dinsdag 8 mei 2012

drie

x
Gisteren twee, vandaag drie.




x

20 opmerkingen:

  1. Hiep hiep hoera! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och,wat een lekkere snoet! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepiep gefeliciteerd!
    Prachtige foto ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hieperdepiep gefeliciteerd!
    Prachtige foto ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Wat een mooi koppie en wat een mijlpaal! Naar school!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, zo snel kan het gaan! ;-) Van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd en wat is het toch een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh enorm verschil he :-)
    gefeliciteerd en een fijne dag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat een lekker koppie,
    Gefeliciteerd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van Harte meid, je ziet het meteen, al een HEEEEEEEL stuk groter!!

    (ik heb nog steeds geen slingers ontvangen van de give away die ik laatst bij jou gewonnen heb??????? Ik heb je mijn adres via de mail gestuurd. Zou je mij willen laten weten of je ze wel verstuurd hebt, want ik ben bang dat ze ergens in Nederland zijn blijven hangen, hi hi, leuke woord speling in dit geval, slingers zijn blijven hangen, ha ha haaaa)
    Ik hoor graag even van je, groetjes en een fijne dag, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Daphne: Hoi, ik heb je mailtje afgelopen zaterdag ontvangen, voorgaande mailtjes zijn inderdaad niet bij me aangekomen, ben er sinds zaterdag nog niet aan toe gekomen..., maar ben je niet vergeten hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie leeftijd!! Gefeliciteerd met die mooie meid van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiep hiep hoera! Proficiat aan jullie meisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie foto en van harte gefeliciteerd met je grote meid x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En overmorgen dertien. Gefeliciteerd. Geniet nog maar even lekker van dat kleine grut!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je kleine meisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog van harte ! Zo'n leuke leeftijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto is dit. Ik vind de appeltjes op haar truitje ook leuk. groetjes kathy (zoemende bijtjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto zeg. En heel erg gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen

¾