woensdag 9 mei 2012

m'n appel ...

x


... is niet meer. Nog geen vier maanden oud, de liefde duurde niet lang, want gisteren al trok ie, onder toeziend oog van de heelmeester, de stekker eruit, mijn oh zo gewenste, en ontzettend dure laptop. Na alle mislukkingen, dacht ik kwaliteit en goede service te kopen. Gisterochtend belde ik de AppleCare met een nog werkende laptop, maar met een dode batterij. Toen ik vijftig minuten later ophing, deed ie niets meer. "Ik moet nu afsluiten", zei de telefonische medewerker. "Klik", en weg was ie ...., en ik dacht dat we nog in een opstartprocedure zaten ..., mmm lekker hoor, want aan een back-up maken zijn we niet toegekomen ..., en sta aan de start van een megaklus - ... adem in ... en adem uit.





P.S. Ik ben dus weer afhankelijk van man zijn laptop, en daardoor minder online ...


x

14 opmerkingen:

  1. dat is balen. hopelijk heb je snel een nieuwe. en die appel-care is dus ook een beetje crap als ik dat zo lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe komt dat? Is er geen garantie? Is het een fabricagefout???? Mijn appeltje doet het nog goed (maar mijn allereerste was na een jaartje ook nr de appelhemel vertrokken)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje dat is balen, zeker voor deze zeer prijzige appel.
    Dit moet toch onder de garantie vallen??
    Als na 4 maanden de appel al niet meer doet wat die moet doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 4 maanden pas?? Je hebt toch garantie... ik hoop dat het een beetje snel oplost, want als je hem voor een opdracht nodig hebt moet het wel snel geregeld zijn.... Pfff... adem in... adem uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig had je man nog een appeltje voor de dorst ;)
    maar balen is het wel zeg!!
    Hoop dat het snel word opgelost voor je.(neem aan dat je nog garantie hebt)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nouja, wat een ellende! Is er niets aan te doen? Garantie? Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo snel kapot? Dat is niet alleen heel erg balen maar mag toch ook niet? Misschien eens kijken hoelang je écht recht op garantie hebt want dat schijnt vaak veel langer te zijn dan wat een fabrikant zegt. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He gets wat balen. Hopelijk wordt het snel opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ow da's jammer net nu ik toch maar had besloten om een pinterest account aan te maken en jou even als "oefenmodel" had gepakt!
    Succes met de appel problemen... ik sta er ook een beetje van te kijken dat het allemaal niet doet wat het zou moeten doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Balen!!!
    Slecht zeg! Als ik jou was zou ik het er niet bij laten zitten.
    Terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en een oplossing eisen.

    BeantwoordenVerwijderen

¾