vrijdag 22 juni 2012

deze week zag ik ... (35)

x

Ik denk wel meer dan 160, en ik heb er nog ongeveer 100 te gaan.


Eigenlijk knipte ik de lapjes voor een lappendeken,
voor de wandelwagen die ik afgelopen weekend,
bij de kringloop tegen kwam en niet kon laten staan.


Maar toen ik er wat aan elkaar had genaaid,
vond ik de blokken te groot,
en besloot de lapjes te gebruiken,
voor een supergroot vakantie/picknick/strand kleed,
voor dat ultieme zomergevoel.


Nog even doorgaan met knippen dus ;-)

Oh, daarnaast zagen we bij jongste,
binnen 24 uur,
wel meer dan 160 waterpokken op
haar lijfje verschijnen.


... in tegenstelling tot haar oudere broers,
is ze er behoorlijk beroerd van ;-(

Nu ligt ze te slapen,
in haar bed,
met een voetje buitenboord.


... meisje heeft het zwaar,
want ze is ook pas net een zware
blaasontsteking de baas.

Fijn weekend voor jullie allemaal!

x
x
v"Deze week zag ik..."
is een initiatief van Daan en Roos,
geinspireerd op Jill's "Today I Saw"

Wil je meedoen aan DWZI,
kijk dan bij Merula,
of klik hier
x
x

x

14 opmerkingen:

  1. Ach get, beterschap voor je meissie!
    (wel leuke lapjes!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel lapjes en nog meer spikkels! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah gus, beterschap met die pokke pokken...
    De kinderwagen en de lapjes zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och...niet leuk, beterschap!

    De kinderwagen en het aanstaande dekentje zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lappendeken, maar niet voor de lappenmand, waar je kleine grietje in zit... SNEU! Vertroetel haar maar lekker...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. a gossie dat voetje.... Maareh... wat ben je met die wandelwagen van plan? Daar past toch niemand meer in bij jullie thuis!????
    En wat een enorme klus haal je je op de hals! Heb je het nog niet druk genoeg? Het eindresultaat is wel erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige wandelwagen (L) daar ben ik stiekem wel jaloers op. en die lapjes zijn leuk zeg. Veel succes en beterschap met de waterpokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie vondst zo'n wandelwagen! En wat een geweldige stoffen heb je voor de lappendeken.
    Sterkte met de kleine dameskrentebol!
    Fijn weekend!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel ├╝berschattig dat kleine voetje!
    Beterschap voor de kleine meid, hopelijk knapt ze snel weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap met het meiske!!
    Mooi je laojes!
    (ik heb al 2 jaar een deken liggen die op een achterkant wacht haha})

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen laojes maar lapjes natuurlijk haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap voor de kleine meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zeg: havermout-badje voor je jongste! ...EN WAT EEN LEUKE KLEURIGE LAPPENDEKEN ZAL DAT WORDEN :-)

    BeantwoordenVerwijderen

¾