zondag 24 juni 2012

een projectje ...

x
Ik heb vandaag mijn dag niet. Daarom een peper-en zout logje, zomaar omdat ik gewoon even wat wilde plaatsen, dus ...

Het is druk. Ieder vrij uur is gevuld met het voltooien van een opdracht. Vandaag stond ook ingepland als werkdag, maar na de lunch bezweek man aan hoofdpijn, of is het toch migraine ...

Als ik het druk heb, ga ik creatieve dingen doen in plaats van de dingen die moeten, zoals huishouden, was, noem maar op. Niet verkeerd lijkt me ;-), maar ben inmiddels alweer met verschillende dingen bezig, naast de lappendeken, het eindelijk voltooien van de letterbak (ja, inderdaad, is heel lang blijven liggen), ben ik bezig met nog een project, maar dat vlot nog niet erg ...


Ik ben op zoek naar een tutorial voor het maken 
van witte papieren bloemen,
die ik op de muur kan plakken. 
Ik heb al wel verschillden tutorials gevonden,
maar geen ervan is voor mij de bloem, die ik zoek ...


Nog een fijne zondag voor jullie!

... Oh ja, en mijn grote zus,
is vandaag precies 24 jaar getrouwd!
Dus zus, als je dit leest,

Gefelciteerd!

En volgend jaar een groot feest, toch?!

x
x

2 opmerkingen:

  1. Aan een witte bloem kan ik je ook niet helpen helaas, maar de blaadjes zien er al leuk uit :)
    Succes met het uitstellen van het huishouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen

¾