maandag 13 augustus 2012

the end ...

x


Vorig jaar was ik blij dat de vakantie voorbij was en dat de kinderen weer naar school gingen. Dit jaar is dat helemaal anders. De vakantie vloog voorbij, en ik ben er nog niet aan toe om het vakantiegevoel los te laten. En daarom deden we de laatste dagen van de laatste vakantieweek nog heel veel leuke dingen, met als afsluiter gisteren een dagje strand (Callantsoog) met de rest van Nederland ;-)





... en allemaal weer een stuk wijzer en groter. Ik ben trots op m'n viertal.



15 opmerkingen:

  1. Leuk zeg een dagje Callantsoog! Dat is hier om de hoek :-) Wel balen dat de vakantie alweer voorbij is zeg. Ben erg blij dat wij nog 3 weken hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Sjaantje: Ik heb nog aan je gedacht ;-) Ja, ik baal er ook van, ik vind die gespreide vakanties maar niets ;-) Ik wens jou nog drie hele fijne weken ;-)

      Verwijderen
    2. Ik vind die gespreide vakanties ook helemaal niets. Zeker niet als je als eerste weer aan het werk/naar school moet. ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een mooie strandportretten van jullie kwartet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, voor je het weet is het alweer herfstvakantie ;) Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk viertal! En nog een leuk dagje tot slot.

    Ik dacht trouwens dat heel Nederland gisteren in het park hier om de hoek zat (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ging hard dit jaar inderdaad & wat groeien ze snel in zomer! Mooi viertal heb je!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk 4-tal & jammer dat de vakantie voorbij is.
    Probeer het gevoel maar een beetje vast te houden, in de 1e werkweek...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke foto,s van je mooie gezinnetje!!
    Wij hebben gelukkig nog 3 weken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kwartet heb je! De eerste foto vind ik heeeel erg mooi (klopt hij ook wat karakters betreft? Nummer 3 loopt "los" bijvoorbeeld).

    En die vakanties gespreid is ook op de camping jammer, onze laatste week zal het net als vorig jaar wel heel erg rustig zijn. Gelukkig hebben we volgend jaar niet meer als laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Nicolle: leuk dat je zo naar een foto kijkt. In eerste instantie dacht ik, toen ik naar de foto keek, ik zie geen overeenkomsten tussen de karakters en foto, maar En als ik de foto verder bestudeer, bedenk ik me dat het eigenlijk wel klopt. Oudste loopt een stukje voor, los, wil net wat anders zijn en loopt een stapje voor. En dat jongste los loopt, klopt ook, op dit moment is hij zich toch wel wat aan het los vechten van zijn positie in het gezin, wil geen kleintje meer zijn. En de middelste zoon wil zo nu en dan toch nog echt dat stukje bevestiging en is ook heel hulpvaardig naar zijn zusje en anderen. En de jongste staat gewoon nog heel dichtbij! Leuke reactie van je!

      Verwijderen
    2. Mooi om te zien dat 't klopt. Hier Hebben we er uiteraard maar 2 om te analyseren, maar klopt het ook vaak. Liv pakt bijna nooit uit haar zelf mijn hand, maar blijft altijd dichtbij. Rev wil heel graag ver weg, maar pakt als het 'spannend' wordt heel vaak mijn hand. Dat zie ik op de fotos ook vaak terug.

      Verwijderen
  9. wat jammer dat bij jullie de vakantie nu voorbij is, net nu de zon zo goed haar best doet.
    Je mag zeker trots zijn op je prachtig kwartet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar zijn wij op vakantie geweest dit jaar, hele fijne plek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind het daar ook heel fijn ;-) Hebben jullie gekampeerd?

      Verwijderen

¾