dinsdag 18 september 2012

buit ...

x
... gemaakt op yvestownfair:




Plastic Peaces - Squad 2 (Zilverblauw).

Annell Rapido garen (Yvestown).


Ik ging er meteen mee aan de slag,
moet nog wel wat verder oefenen ;-)




Thermosfles en kaarten van "All the luck in the world".


Kaarten (ninainvorm).



T-shirt, uilenstempel en stempelkussen van MaandagDaandag.



Sinterklaasstempel (OntwerpLab Muswerk)


Stof: Echino / Wish (Mondaysmilk)



De fair, alweer 1.5 week geleden,
was heel erg leuk, inspirerend en best wel warm.

Onder de indruk
van de personen en de dingen die zij maken,
keerde ik huiswaarts.
En terwijl ik naar huis reed vulde mijn hoofd zich
met mooie en fijne ideeën.

Bedankt!





13 opmerkingen:

  1. Wauw je bent goed geslaagd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge wat een geweldige buit!
    Kan me voorstellen dat je daar wat aanschaft, de foto's van de fair zagen er ook uit omhebberig van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is me nogal een buit! :) Lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een heerlijke buit! Goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was het leuk he? en een heeeeeerlijke buit zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie spulletjes heb je mee naar huis genomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wahahaha, geweldige buit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow hele goeie buit!!!!!
    Ik vind je plakplastic ook fantastisch!!!
    En je granny a day project!!
    En je slapende meisje en jongens op de schoolfoto.....je ziet het ik loop een beetje achter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie spulletjes zo bij elkaar. En leuk om je daar te zien! En niks mis met jouw haakkunsten hoor, ik zou willen dat ik het zo mooi kon

    BeantwoordenVerwijderen

¾