zondag 2 september 2012

eindelijk ...

x
Een paar weken geleden bezocht ik eindelijk de winkel van BL-ij in Arnhem. Wat een fijne winkel met zoveel mooi papier. Ik kocht hele mooi inpakpapier voor maar twee Euro.  Een paar heb ik er al ingelijst en sommige staan nog in de wacht om ingelijst te worden. Hierbij mijn aankopen ;-)


Inpakpapier Grafika van 1973.


Een cadeaudoosje, ook heel mooi!


Wat neonroze plakkertjes, altijd handig.


Wat nieuwe rollen masking tape.


De rollen die in de wacht staan.



Papier ontworpen door BL-ij.


Een mini-slingertje friemelen.


Zo bij ons op de plank.


Nieuwe papiertjes met mooie patronen, zo blij ...



Een fijne week voor jullie allemaal!






14 opmerkingen:

  1. oh die rol met appeltjes is leuk! Wat is dat voor'n winkeltje in Arnhem (woon ik vlakbij)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeeeeel mooi allemaal! Wie kan er nou zonder mooie papiertjes? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, vanuit Nijmegen is dat ook niet zo ver! Word ik helemaal blij van en ik wil ook nog wat rood-blauw papier om een lijstje mee te vullen. Net gekeken, in de straatjes achter de Bijenkorf dus. Dat ga ik vinden, alleen even op de openingstijden letten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat een gaaf inpakpapier is dat zeg! Zonde om weg te geven ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige patronen! Daar wordt je echt blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn inderdaad wel erg vrolijkmakende papiertjes. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie grafische papiertjes. Goed idee om ze zo in te lijsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw wat een prachtige nieuwe aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijkheden weer! Dat je daar zo blij van kan worden he!
    Het lego-feestje van het vorige berichtje is ook echt super leuk!!!! Gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O maak me gek, wat een mooie spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Liene
    Jouw weg kruiste de mijne toen je iets van me "gepinned" had.
    Ik wil je graag iets (leuks) vragen maar niet "en publique"...en kan je mailadres nergens vinden...dus nu maar even zo...
    Kun je me mailen op k.d.jong@xs4all.nl
    (ik ben b-tje digibeet)
    Groeten van Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aaaah, heerlijk. ja daar wordt een mensch blij van. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh prachtig!!!!!!!
    Daar word je heel blij van!!!

    BeantwoordenVerwijderen

¾