vrijdag 7 september 2012

gefreubel ...

x
... op vrijdagmiddag. Patroontjes tekenen naar aanleiding van dit patroon (Grafika / 1973). Ik weet het,  niet erg origineel van mij, maar er zit beweging/oefening in, zullen we maar zeggen ... Zijn de grootste schilders ook niet ooit begonnen met het naschilderen van de grote meesters? Laten we het daar maar bijhouden, een vrije interpretatie ervan ...



En morgen ga ik hier heen, voor nog meer inspiratie. Jippie!


P.S. Mijn droom, of richting die ik op wil begint steeds meer vorm te krijgen, 
ik droom van eigen patronen ontwerpen, 
ze zeefdrukken op stof (of papier) en daar dan,
leuke rokjes (zoals deze van Mina Perhonen 
(alhoewel deze bij nader inzien geborduurd is.... ;-)), 
jurkjes en andersoortige kleedjes van maken.






6 opmerkingen:

  1. zo leuk! En wat een mooie droom! Doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is vast geen verrassing voor je dat ik de bovenste enorm gaaf vind! Ga je ook behang ontwerpen, anders houd ik me aanbevolen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze mega-gaaf en ik wil er best eentje hebben om in te lijsten, prachtig.
    En ga je ik je morgen dan echt zien, leuk! Zullen we elkaar herkennen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooie droom. Ga ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer! Succes!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Moeilijk is het soms om gewoon te doen wat je wilt he, zonder te denken dat het misschien niet origineel is of iets dergelijks. Blij dat je dat wel gewoo doet en laat zien, ik vind het resultaat heel mooi en je droom nog mooier. En zeefdrukken is cool!

    BeantwoordenVerwijderen

¾