zondag 23 september 2012

wat er aan vooraf ging ...

x
.... vooraf aan de kralenmanie hier ;-)


Zoals altijd was jongste zoon met wat bezig,
is het niet met knippen en plakken,
dan zoekt ie wel wat anders uit.

Nu had vorige week de strijkkralen weer ontdekt,
en vond ik op een morgen,
een hele mooie gestreepte vis
(de strepen helemaal zelf bedacht),
en of ik ze even wilde strijken.

Deze hangt inmiddels aan de lamp,
in zijn slaapkamer.


's Middags besloot ik als verrassing 
een oranje vis (zijn lievelingskleur)
voor hem te maken.


... ik maakte er ook meteen eentje voor dochter,
maar dat stuitte op jaloezie bij de oudste twee,
zij wilden ook een vis in hun eigen kleur,
en zo ging ik dus nog even door,
maakte meteen een vis voor man, mijzelf,
en bezoek.

Nu hebben we hele gezellige
onderzetters op de eettafel, ook leuk, en ...



... ik word er ook heel blij van.







10 opmerkingen:

  1. haha, dus nu jij ook aan de kralenmanie :-)

    Helaas gaan de mooie werkstukken hier geregeld kapot, een tweejarig mannetje kan heel goed slopen...:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha wat een leuke onderzetters zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zeg die onderzetters :D inderdaad om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om er onderzetters van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk!!!! Ook leuk voor een partijtje!!!
    Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er stil van van je berichtje. Weet wel dat je de reacties bewust hebt uitgezet, maar ben toch zo eigenwijs om te reageren. Kon geen mailadres vinden. Sterkte allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

¾