woensdag 17 oktober 2012

aan het experimenteren ...

x






10 opmerkingen:

  1. Eindelijk tijd weer eens te lezen (en kijken!!) hier, lees ik over de bom op 3 oktober.
    Het linkje ken ik maar al te goed en wilde ik nooit bij een ander tegenkomen (zelf ook veelvuldig gebruikt...). Als we iets voor jou of jullie kunnen doen, mail me. (roos[at]karmijnkunstadvies[punt]nl) Alsjeblieft. We hebben 21 mnd ervaring en ook al is dat niet iets om trots op te zijn, het kan in de gruwelijke wirwar van het eerste bommoment wel handig zijn.

    (Voel je vrij deze reactie te deleten als je 'm voor jezelf wilt houden. Dat zou ik snappen, maar heb je mailadres niet dus koos even deze weg.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice! De poppetjes herken ik ook nog van vroeger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk :) Goed gelukt experiment :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Mooi! Screen-print? Ik las ook zojuist het 3 oktober blogje. Heeeeeel veel sterkte! Ook hier weten we wat het is, maar het is nooit hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh mooie printjes heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

¾