vrijdag 2 november 2012

de twee jongste uitgelicht ... (noppen)

x
... noppenlol.










12 opmerkingen:

  1. Haha, dat kan zo heerlijk zijn om te doen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En jij slingert ondertussen aan een lamp zo te zien aan het vogelperspectief? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ik zie ook heel veel sterretjes en hartjes hoor op de outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha...ja...daar kan ik op mijn leeftijd (oei, dat klinkt oud) ook nog van genieten! blijft leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat is hier ook altijd een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige plaatjes en wat een LOL ( ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er ook graag een paar knap!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha tof! Ik vind dat ook nog steeds leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

¾