dinsdag 13 november 2012

varia ...

x
... waar ik de laatste tijd zoal blij van word.


Neon strijkkralen omhulsel voor waxinelichtje, volgens tutorial via haar.


Goudreinetten uit mijn vaders tuin voor de appelmoes.


Vakantiekleed op bank, waar we elke avond onder kruipen.


Gehaakte deken op de bank, die mijn zus maakte toen jongste geboren werd.


Gevallen blaadjes op weg naar school.


Neon paspelbandjes langs kussens en dekbedovertrekjes.


Dochter in pyjama op kleed.


Zelfbedachte gogo's van lego, gemaakt door oudste.


Het weven van de strijkkralen was wel een klusje,
maar wel meer dan de moeite waard.




Correctie dinsdagavond 19.51 uur: volgens oudste zijn het geen gogo's maar ninja's!
x
x
x

16 opmerkingen:

  1. Oh ja, oranje & roze!! I ♥ it! Kan me voorstellen dat dat best een werkje was, maar het geeft zeer zeker een heel mooi resultaat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat dit alles je blij maakte, geniet ervan!

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve zus heb jij! Zo'n mooi deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super die strijkkralen :-) En verder ook hele fijne plaatjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en zo blijkt maar weer dat kinderspeelgoed niet altijd alleen maar voor kinderen leuk is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die strijkkralen! En wat een heerlijke dekens hebben jullie, zalig om onder weg te kruipen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke foto's, daar word ik dan weer blij van! Fijn dat je alle mooie dingen ziet om blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuke foto,s maar wat leuk die strijkkralen,en die blaadjes,ja dat is altijd een prachtig gezicht he.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, leuke theelichtjes. En de foto's zijn allemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heej dat zijn nog eens leuke dingen die je met strijkkralen kunt doen. En fijne foto's van allemaal heel fijne dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Are they made with elastic thread? I like : )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleden en die lichtjes zijn echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En ik word elke keer blij van jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen

¾