woensdag 23 januari 2013

hallo ....

x
... en toen was er opeens, ruim een maand verstreken sinds het laatste berichtje hier. Niet gepland, gewoon zomaar ..., de drukte rond kerst, andere prioriteiten, ik kwam niet aan bloggen toe. Meer dan een maand niet online, geen blogs, facebook, pinterest, nauwelijks email en ik maakte nauwelijks foto's. Gewoon helemaal niets. Best lekker.

En toen ik er weer klaar voor was, werd ik geveld door de griep. Op bed voelde het alsof ik ge-reset werd. Helemaal helder, leeg, ontspannen maar wel lamlendig ;-). Ik keek uit naar de nieuwe nico.Liene 4.0, maar eenmaal uit bed bleek deze nieuwe heldere, frisse vierde versie nog niet helemaal "bug" vrij.




























Langzaam zal ik weer opstarten, maar niet te snel.






12 opmerkingen:

  1. Fijn om weer van je te horen! Hopelijk knap je gauw helemaal op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha daar ben je! Doe nog maar even rustig aan als je je nog niet helemaal beter voelt. Een griep kan er aardig inhakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk snel weer de oude. Veel blogplezier in 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er weer bent, ik miste je al x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja da's altijd met die nieuwe versies! Je hebt nu meteen mijn mailtje ook beantwoord. Ik hoop dat het off-maandje je goed heeft gedaan verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk, wij blijven er wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, dat is wel mooi, zo'n nieuwe versie. Jammer dat je dan eerst zo'n griep door moet... :-)

    Leuk dat je er weer bent in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nieuwe versies hebben altijd in het begin wat (kinder)ziektes,
    maar daarna werken ze prima ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn weer van je te horen, inderdaad rustig laten opladen die nieuwe nico.Liene 4.0 versie! x Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben blij om weer een blogje van je te lezen. Ik miste je berichtjes.
    Hopelijk knap je snel weer op.
    lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En opeens zag ik je op facebook weer langskomen, FIJN! Ook maar hier een kijkje genomen en fijn weer van je te lezen. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

¾