vrijdag 22 februari 2013

39 ...

x
... is hij vandaag geworden. Mijn lief, man, vriend, mijn maatje al twintig jaar lang, en vader van onze kinderen. Mijn steun en toeverlaat, mijn rots in de branding, op wie ik altijd kan rekenen en wie altijd voor mij en anderen klaar staat. Altijd zijn verantwoordelijkheid neemt, hard werkt, werkelijk altijd positief is, en nooit bij de pakken neer gaat zitten. Dat is mijn man, mijn lief. Hij, die binnen 1 jaar zijn schoonmoeder, baan en vader (in die volgorde) verloor. Die mij (ons) voorop stelt ondanks zijn eigen tegenslagen. Mijn lief die elke dag beseft dat hij leeft, weet wat belangrijk is, die dit voorjaar 15 jaar vrij van kanker is. Geleerd heeft bij de dag te leven, een les die ik nog steeds niet machtig ben. Hij verdient beter, leeft met mijn tekortkomingen, heeft onwijs veel geduld met mij. Ofwel mijn man van 1 miljoen, ik heb je lief, gefeliciteerd!




17 opmerkingen:

  1. Wat een lief logje! En wat een rijkdom zo'n lieve man!
    Gefeliciteerd met je man! Ik wens jullie een hele fijne dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi geschreven. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Klinkt als een superman :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien moet ik toch eens zo'n shirtje met die letter S erop kopen ;-)

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd met je super-lief! Wat een bijzondere vent... daar zal jij dan toch wel goed bij passen, al twintig jaar in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief, heel lief. Gefeliciteerd met je lief! W.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd, lief blogje, een fijne man dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een prachtexemplaar heb jij aan de haak geslagen! ;-)

    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GEFELICIFLAPSTAART in het bijzonder voor je lief maar natuurlijk ook voor het hele gezin! Mooi geschreven, vier vandaag (en eigenlijk elke dag) maar lekker het bestaan van jullie gezin, gewoon omdat het kan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW!! Een dikke gefeliciteerd voor je fijne lief en voor jou natuurlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat veel liefs. Alsnog van harte en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn om dit te lezen, samen maken jullie de puzzel compleet x Joze

    BeantwoordenVerwijderen

¾