woensdag 20 februari 2013

hup ...

x
... en eruit!

Sommige muziek kan je altijd horen, of je nu verdrietig, blij of boos bent. Maak niet uit welke bui, je wordt er altijd blij of blijer van. Zo werd ik vanochtend uit m'n sombere bui getrokken door "Jasch Tebe" van Apparatschik. Ik schreef al eerder over dit Russische bandje, en in juli 2010 mocht ik ze dan eindelijk live zien tijdens de zomerfeesten in Nijmegen (... even blijven luisteren tot ze op tempo zijn, op de CD vind ik het nummer nog fijner ;-).



Bij welke muziek heb jij dat?


P.S.: let op de pretogen, word ik ook blij van.

5 opmerkingen:

  1. Mika met "Elle me dit"; dat draai ik tegenwoordig op mijn werk voor we weer gaan lezen. M'n collega's en ik gaan dan vrolijk aan het werk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op dit moment wordt hier Thrift Shop van Macklemore & Ryan Lewis grijs gedraaid, een nummer waar ik wel vrolijk van word! W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Apparatschik rocks :). Leuk, de instrumenten die we hier in NL minder gewend zijn. Ik vind op dit moment Caro Emerald heel leuk, ze heeft maandag een nieuwe singel uitgebracht. En The Baseballs, een beetje aan de zoete kant, maar dat poetst zo lekker! En nog een laatste: Katzenjammer , Noorse (of Zweedse?)meiden van een conservatorium, die alles kunnen bespelen en daarbij rocken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o ik kan het niet luisteren nu (man zit in een zeer spannende film....)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @allemaal: interessante keuzes, en leuk om te horen! Dank voor de reacties!

    BeantwoordenVerwijderen

¾