zaterdag 2 februari 2013

in de kast ...

x







... slaap lekker.



21 opmerkingen:

  1. Lief! Wat een heerlijk nestje heeft ze daar gemaakt... Fijne kast trouwens, past een boel in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha,die is super ! Zo schattig,haar plaatsje afgezonderd van de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw wat ontzettend lief! Heerlijk zo'n plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ocharme heeft da kindje geen bedje?:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi. Past precies! Het lijkt wel een poesje... Lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach hoe lief! (hopelijk op eigen initiatief en niet idee van grote broers!?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat schattig weer...grinnik hoe komt ze erop?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik herinner me ineens dat ik mijn vier jaar jongere broertje eens als verrassing voor mijn moeder in de glazenkast heb verstopt, het 'au au au' negerend. Dit ziet er een stuk zoeter uit. (Mijn moeder was trouwens niet blij met de verrassing.)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Agossie :) Ziet er heerlijk knus uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat schattig. Ze ziet er wel een beetje ziekig uit. Of lijkt dat maar zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I'm sorry I can't speak Dutch but wanted to say I love these photographs so much!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zopas via via voor het eerst op je blog gekomen en meteen follower geworden. Het feit dat we exact dezelfde kast hebben waarin mijn kinderen als ze klein waren ook hun huisje/bedje/winkeltje maakten, gaf de doorslag.

    Brigitte
    van
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vergeten te vagen: Hoe krijg je je foto's zo groot? Ik ben pas een maand aan het bloggen en zoek nog van alles uit. Als ik een foto upload, zet ik hem op grootte maximaal en ook de breedte van de blogtekst staat hoog, maar toch blijven mijn foto's klein. Alle hulp op dit vlak zeer welkom. Ik ben een computerkluns.

    BeantwoordenVerwijderen

¾