vrijdag 22 februari 2013

lekker plakken ...

x
Weer eens een keer plakband ter hand genomen voor instant voldoening, en wel ...


... plakband van Nils & Olle en HEMA.



De objecten ... 2x



De resultaten ...


... van de andere kant.


... nog 'ns verder gedraaid.


... inpakken maar.


Het is een kist waarin ook de schaakstukken zitten,
en waarvan de deksel dient als schaakbord.

Dus leek het me leuk om ook het dekseltje van het schaakstukkendoosje te beplakken.


Alleen, eenmaal dicht ging het dekseltje niet meer open,


geen rekening gehouden met de inkeping in het dekseltje,
dus opnieuw.


Het plakband plakte ik op waxine papier van stickers,
zodat het plakband niet aan de "stans" zou plakken.




Een redelijk resultaat, alleen het plakband van de HEMA,
wilde niet goed plakken, 
en dus nog even met veredelde behangplak (modge podge) eroverheen.


Zo ziet de andere kist eruit.


Het geel van het plakband (komt op de foto niet helemaal over),
komt overeen met de houtkleur van de kist,
daar houd ik wel van, ...


... en dus ik blij.




P.S.: Op de foto's komen de kleuren niet zo goed over ...,
in het echt zijn de kleuren sprekender.






6 opmerkingen:

  1. plakkerdeplak lekker bezig hoor!
    enne ook nog gefeliciteerd met je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig! Is mooi geworden zeg. Goed idee ook met die pons :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat netjes voor elkaar gekregen! Mooi instant- effect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, en ook "instant" voldoening (heb ik nog even aan de tekst toegevoegd) ;-)

      Verwijderen
  4. Wat een leuk idee! En wat een geweldige kisten. Mag ik vragen waar die je vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In 2001 bij de IKEA gekocht, volgens mij verkopen ze deze kisten niet meer. De deksels hebben we er toen zelf op geknutseld.

      Verwijderen

¾