zondag 31 maart 2013

31-3-13 ...

x
Een datum te mooi om er zomaar aan voorbij te gaan.

31 maart drie jaar geleden (jongste 10 maanden oud)




31 maart vijf jaar geleden (jongste zoon precies 7 maanden oud).



31 maart negen jaar geleden (oudste precies 10 maanden oud).



En van alle digitale foto's die we de afgelopen tien jaar hebben gemaakt,
is er geen enkele van middelste zoon gemaakt op de 31ste maart,
behalve dan die van vandaag,
niet een hele goede,
maar wel van vandaag 31-3-13

(middelste zoon 8 jaar oud)


... en omdat ik me toch een beetje ongemakkelijk voelde,
van het feit dat ik geen foto van middelste zoon had, heb ik nog
wat verder gezocht en er toch nog eentje gevonden en wel van 
31 maart drie jaar geleden, pfft ....

(middelste zoon 5 jaar oud)


Beiden foto's niet de meest geweldige, maar ok ...

dan ook nog maar een foto van jongste zoon,
vandaag op eierjacht

(jongste zoon 5 jaar oud)


Oh, en hij was zo enthousiast voor het speuren naar de eieren!
Meestal is hij 's ochtends de langzaamste,
en heeft hij niet zoveel haast,
maar vanochtend,
stond hij om 7.00 uur bij ons bed,
aangekleed en wel,
klaar om te gaan!


P.S. Dit jaar hebben we geen fikkie gestookt,
want we misten de familiepyromaan.


6 opmerkingen:

  1. wat leuk ,ik heb dat nooit bijgehouden,wel leuk dat je dat hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel duidelijk één nest he. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk paaseieren zoeken! Hoewel het vorige jaar lekkerder was zie ik aan de foto's :) Ik hoop dat het goed gaat met je broer en jouw stamcellen (toch?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, mooie foto's (toch wel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat goed, dat je al die fotoos hebt opgezocht. ik heb ook eens zin in zo'n trip down memory lane... al die digitale kiekjes blijven maar digitaal, ik doe er niets mee, shame on mieke!
    :S

    mooi samengevat. hoop dat het met de familiepyromaan goed gaat..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh en, hoe gata het met jou? XX

    BeantwoordenVerwijderen

¾