maandag 26 augustus 2013

home sweet home .... (26 | schilderijtje)

x
De wand van dochter haar kamer mocht wel iets vrolijker, het is een beetje kaal. Naar aanleiding van dit idee, wat origineel weer hier vandaan kwam, dacht ik ook leuke schilderij lijstjes voor geliefde knuffels te maken. Ik ging aan de slag, ik kwam alleen niet zover het originele plan beoogde.


Deksel beplakt met papier van "casual fridays".

Na het beplakken van het deksel van de schoenendoos was ik nog op koers, totdat ik op zoek ging naar een leuke knuffel die ingelijst kon worden. Genoeg knuffels maar kon niet meteen de juiste vinden, wel deze konijntjes, dan maar even iets anders maken in plaats van een verzameling van deksels, dat komt later wel ;-)

Snel wat vlaggetjes gemaakt en provisorisch ingeplakt, toen kwam het ophangen. Dat ging niet helemaal lekker want het deksel helde naar voren zodat de konijntjes eruit vielen, dan maar met een plakhaakje, niet helemaal ideaal, maar de konijnen bleven staan. 



Ik vond het best wel leuk zo, maar jongste wilde alle poppetjes weer terug op hun eigen plaats. Dus nu zoeken we naar nieuwe bewoners van het deksel. Misschien wil dit meisje er wel wonen, of misschien dit lieve muisje, zij zoekt ook nog een huisje.



Voor meer Home Sweet Home, zie Barabaramama.


* * *


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg!

    Home sweet home XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee!
    Ik vind de konijntjes nochtans mooi in het doosje staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ja leuk hoor mam, maar nu wil ik gewoon m'n poppetjes weer terug! Ik had diezelfde beestjes vroeger ook (beertjes en ook muizen geloof ik). Het ziet er wel erg feestelijk uit zo'n versierde doos!

    BeantwoordenVerwijderen

¾