donderdag 15 augustus 2013

hoi ...

x
... daar was ik weer. En dat beviel inderdaad best wel aardig, zoveel dat ik ik helemaal geen tijd meer overhad om te bloggen, misschien moet ik beginnen mezelf opnieuw voor te stellen... Het gaat hier goed, een mooie en lange zomervakantie gehad, een onverwachte vakantietrip met m'n zus ver weg gehad, en met het gezin door Frankrijk getoerd. Met mijn broer gaat het relatief gezien goed, zijn fysieke situatie is stabiel, alhoewel er nu wel chronische graft versus host is geconstateerd. Kinderen zijn deze week weer met school begonnen, en ik ben nog bezig de restanten van het kamperen weg te werken. Tot zover, binnenkort meer.




4 opmerkingen:

  1. hoi,welkom terug,gelukkig gaat het met je broer wat beter,ik hoop echt dat hij helemaal beter mag worden,en wat leuk die vakantietrip,fijn he dan ben je helemaal weer opgeladen.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, leuk he weer te lezen. Fijn dat alles goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haai aangenaam kennis te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weer van je te "horen"!
    Fijn dat de vakantie goed was.
    En nu het eerste schooljaar zonder kids in huis beginnen, geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen

¾