donderdag 26 september 2013

deze week zag ik ... (40)

x
Vorige week gaf Merula aan te willen stoppen met het organiseren van 'deze week zag ik', en of er iemand anders was die de taak van haar wilde overnemen ...

Ik vond het jammer dat Merula ermee wilde stoppen en was bang dat daarmee 'deze week zag ik' ook zou eindigen, en dat zou ik best heel erg vinden ...

In 2010 kwam ik regelmatig bijdragen aan 'deze week zag ik' tegen, en na enige tijd besloot ik zelf deel te gaan nemen (zie hier voor mijn eigen eerste bijdrage),  nu alweer drie jaar geleden. Een tijd lang plaatste ik elke week een 'deze week zag ik'. Ik werd geïnspireerd door de bijdragen van anderen, en ik was na jaren eindelijk weer creatief bezig, wel op mijn manier, maar ik was gewoon weer lekker bezig, en dat vond ik heel fijn ... Heel lang was ik van plan om weer wat creatiever te worden, maar het kwam er nooit van, en door 'deze week zag ik' ben ik weer begonnen, daarvoor heel veel dank aan de initiatiefneemsters (Daan en Roos).

Na een tijdje plaatste ik niet wekelijks meer een 'dwzi', de tussenpozen werden steeds groter. Mijn laatste bijdrage dateert alweer van april 2013 ...

Dus toen Merula met deze vraag kwam, hoefde ik niet zo heel lang na te denken ...., want ik hoop dat met het organiseren van 'deze week zag ik', ik weer wekelijks een 'dwzi' zal produceren, voor mij dus een hele goede stok achter de deur! 

Ik neem dus heel graag het stokje van Merula (dankjewel Merula) over en zal er heel goed voor zorgen. Ik vind het echt een hele eer en dank voor je vertrouwen ;- Merula). Ik ga mijn stinkende best doen voor 'deze week zag ik'.

Dus als je deze week ook een 'dwzi' hebt gemaakt, laat dan hieronder je URL achter. Wil je meer weten over 'deze week zag ik', kijk dan even op deze pagina voor meer informatie. Heel erg leuk als je ook mee doet, of mee wil gaan doen, immers meer zielen meer vreugd!

... een heel fijn weekend voor jullie allemaal!

Wie deden er deze week mee?

merula | kronova | maaike | Juffrouw X


Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.




4 opmerkingen:

  1. whiehoe! gelukt zo te zien. Ik heb net even alles op mijn blog aangepast. Succes ermee. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jij het stokje overneemt, en dat dit initiatief blijft bestaan !
    Liefs,
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jij Merula opvolgt!
    ik ben er (na lange poos) weer bij.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jij de dwzi overneemt van Merula!

    BeantwoordenVerwijderen

¾