woensdag 18 september 2013

eifel ...

x
Mijn vader huurde een huisje in de Eifel, Duitsland. Iedereen van de familie mocht komen, maar het kwam zo uit dat alleen mijn vader, mijn twee broers, mijn zus en ik (+2 kinderen) gingen.

Afgelopen vrijdag reden mijn zus, de jongste twee van het stel en ik er naar toe. Mijn vader en twee oudste broers waren er al. Zondag na de lunch reed ik met zoon en dochter weer naar huis. De rest blijft tot vrijdag.

Best raar, maar vooral bijzonder om zo alleen met je vader, twee broers en zus in een huisje te verkeren. Heel fijn, en erg vertrouwd, een beetje zoals vroeger maar dan incompleet en raar ook zo zonder de rest  van de gezinnen.






3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's! Mooi bewerkt!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi daar. En bijzonder in zo'n groep op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen

¾