maandag 16 september 2013

geen ommezwaai ...

x
... maar opsplitsen.

Ik worstel met het volgen van mijn eigen pad, of het vinden van mijn pad. Trouw aan mijn eigen identiteit te zijn. Voor mezelf op te komen, te staan voor wie ik ben, en daarmee genoegen nemen.

Dit voorjaar kwam ik tot inzicht dat ik geen andere weg hoef in te slaan, maar gewoon meerdere wegen tegelijkertijd kan bewandelen, ik hoef niet voor het ene te kiezen, maar het kan allebei, of alledrie in mijn geval.


Waarom het ene uitsluiten terwijl het ook naast elkaar kan bestaan.


Het kan best met elkaar verenigd worden.



En wat zijn deze drie dingen dan?

1. mijn freelance werk, waar op dit moment weinig werk in te vinden is.
2. de dingen doen/maken waarvan ik zou willen kunnen leven.
3. werk wat structureel geld in het laatje breng.

... afgelopen week ben ik gestart met nummertje drie,
namelijk "post rondbrengen"!



10 opmerkingen:

  1. Hihi super, gewoon je dromen achterna gaan, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. blijft inderdaad een lastig iets hoor, werk & doen wat je het allerleukste vind. Sommige mensen hebben het geluk dat dit hetzelfde ding is. Maar lees ik goed dat je postbezorger bent nu? Cool! Lijkt me ook niet zo'n slecht baantje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi inzicht! (en je hebt er in ieder geval al een heel goede computer voor ;-P)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... ja die computer is voor het freelance werk ;-)

      Verwijderen
  4. En? valt dat mee die post rondbrengen? en met de winter voor de deur...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... het is hard werken voor heel weinig geld ;-) Tot nu toe heb ik nog geluk met het weer gehad, een paar buitjes maar en nog in de warme zon ;-)

      Verwijderen
  5. Klinkt als een leuke combinatie. Go for it

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook nieuw bij jou, dus even terug aan het bladeren. Maar wat inspirerend joh, zoals jij je plan uitlegt!
    Postbezorger lijkt me geweldig naast je andere projecten, ik weet niet of het ook echt zo is, maar lekker buiten en er niet al te veel bij na hoeven denken zodat je plek overhoudt voor andere dingen klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen

¾