maandag 23 september 2013

home sweet home ... (27 - plekje naast het bed)

x
Na de verbouwing van de eerste verdieping twee jaar geleden, is er met onze slaapkamer niet veel gebeurd, kijk maar naar de muurschildering van de jongens die nog steeds op onze muren pronkt. Heel veel home sweet home gevoel is er uit onze kamer slaapkamer niet te halen, daar deze ook meer als opbergruimte fungeert van "spul" dat nergens meer gehuisvest kan worden. Haha, maar ik heb de hoop dat het ooit nog goed komt.

Toch word ik elke keer blij als ik naar het plekje naast mijn bed kijk. Hier verzamel ik gekregen of net verworven spulletjes, de kleine schatten. Hier belandden spullen, waarover ik in mijn gedachten broed, nieuwe idee├źn en zo. Gewoon een fijn plekje temidden van de chaos.








Voor meer Home Sweet Home, zie Barabaramama.


* * *


3 opmerkingen:

¾