donderdag 10 oktober 2013

deze week zag ik ... (42)

x

Vanochtend viel mijn oog op dit stukje muur.
Zo nu en dan komt het zonlicht op plekken,
waar ze anders nooit is,
en dat valt dan op.

Ik vond het heel erg mooi, 
en maakte er naar vrije interpretatie 
(haha, ik kan gewoon niet tekenen) van.

Daan en Roos,
stuurde in het begin de dwzi creaties, naar elkaar toe.
En later werden ze verloot onder
degene die een reactie achter lieten.

En ik vind dat een heel leuk idee.
Daarom wil ik ook deze dwzi bijdragen,
naar iemand sturen ...

Ik weet, mijn teken-talenten zijn niet om over naar huis te schrijven,
maar het is het idee ... altijd leuk
om een kaartje te ontvangen toch?!

Dus wil je een kaartje van mij ontvangen via de post,
laat dan een reactie achter,
en dan trek ik volgende week,
een naam uit de pot,
met reacties.



En heb je ook een 'Deze Week Zag ik' gemaakt?
Type hieronder je naam en de link naar je
dwzi knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders! Leuk!

DWZI -deelnemers van deze week waren:

Juffrouw X | sillie | kronova | maaike |

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.



9 opmerkingen:

  1. Mooi, wat je zag deze week! Je hebt het 2 keer mooi weten vast te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kaartje ontvangen is altijd leuk! Mooi dat je de zon nog hebt vastgelegd, hij is nu ver weg helaas.
    Ook ik heb weer eens een DWZI gemaakt. Het was lang geleden maar eigenlijk is het zo leuk om te doen.

    Fijn weekend voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tekenen is altijd leuk en fijn om te doen :-) hijs leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi het contrast licht/schaduw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed dat je het stokje over hebt genomen! Ik zal meedoen wanneer het lukt (sta al op de lijst)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je het stokje over hebt genomen! Ik zal meedoen wanneer het lukt (sta al op de lijst)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk wil ik wel een kaartje van jou!

    BeantwoordenVerwijderen

¾