donderdag 17 oktober 2013

deze week zag ik ... (43)

x

De kinderen hadden deze week herfstvakantie,
en ik wilde nog heel erg graag een keer 
naar C.ombitex (een soort woonwinkel, maar dan anders)
in Noord-Holland.

En dus togen we naar het Noordwesten van Nederland.
Een rit van bijna 2 uur. 
Mijn zus ging mee, 
wat onderweg gelukkig voor 
wat afleiding zorgde.

En dus gingen we ook naar het strand,
we waren nu zo dichtbij.
Een lekkere strandwandeling,
geen regen, soms een zonnetje,
en het was zacht.

Mooi om te zien,
hoe de kinderen
altijd,
van het strand
genieten.

Een fijn weekend voor jullie allemaal,
en voor degene die vandaag herfst vakantie 
hebben gekregen,
heel veel plezier
volgende week.




Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Type hieronder je naam en de link naar je
dwzi knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!

DWZI -deelnemers van deze week waren:



Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


De Sierkip stuur je je adres naar
zomaareendagje[at]gmail[punt]com

... dan stuur ik je kaartje
van de dwzi van vorige week toe.

Wil je ook een dwzi-kaartje van mij ontvangen via de post,
laat dan een reactie achter,
en dan trek ik volgende week,
een naam uit de pot met reacties.


10 opmerkingen:

  1. Mooie foto! (en tekening). Lijkt me er leuk, zo'n gecombineerd dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto en goed nagetekend.

    Wat maak je er een werk van en DWZI en ook via de post. Leuk!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee uur in de auto met vier kinderen en een zus? Waaaaaaaa... ik zou gek worden. Maar misschien zijn jouw kinderen anders :-)
    Wel leuk, dat strand... heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, mijn kinderen zijn niet anders. De terug was een verschrikking, m'n zus was bijna uitgestapt, ging wel terug met de trein zei ze .... ;-)

      Verwijderen
    2. Ah. Je bent gewoon een stoere mama dat je jet toch gewoon doet!

      Verwijderen
  4. het blijft een magisch iets dat strand. En nog flink ingeslagen? (was het de 2 uur rijden waard?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben ons ingehouden ;-) Ik vond het de lange rit zeker waard.

      Verwijderen
  5. Heerlijk herfstvakantie! Zou verplicht moeten zijn, ook als je al lang niet meer op school zit en moet werken ;)
    Zo'n break is vaak net hetgeen je nodig hebt om weer helemaal op te laden, daarvoor is een weekend net te kort, voor mij dan. Mooie tekening weer! Je hebt mijn adres ontvangen als het goed is. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

¾