donderdag 24 oktober 2013

deze week zag ik ... (44)

x

Ik moest zo erg lachen toen ze erom vroeg. Ze bedoelde natuurlijk
eigenlijk dat ze een boterham met vruchtenhagel wilde,
want daar houdt ze heel erg van.
Zie ook hier, hoe ze een boterham met vruchtenhagel verorberd.


Een fijn weekend voor jullie allemaal!





DWZI -deelnemers van deze week waren:



Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


Mammalien stuur je je adres naar
zomaareendagje[at]gmail[punt]com

... dan stuur ik je een kaartje
van de dwzi van vorige week toe.

Wil je ook een dwzi-kaartje van mij ontvangen via de post,
laat dan een reactie achter,
en dan trek ik volgende week,
een naam uit de pot met reacties.


8 opmerkingen:

  1. oo doe mij ook zo'n boterham!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoe kinderen dingen kunnen omschrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk lief filmpje. En geweldig hoe kinderen dingen zien.

    Fijn weekend en nog veel regenboog plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig! Hier aten vanmiddag 4 meisjes een boterham met regenboogkleuren......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, en dan zeker nieuwe hagel erop, nadat ie leeg is...? Leuk! Mooie tekening!
    Heb je kaartje ontvangen, mooi hoor! Dank je wel!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... precies na het aflikken volgt de vraag voor nog een portie ;-)

      Verwijderen
  6. Echt schattig, zo'n blond meisje. Heeft ze haar brood helemaal opgegeten toen ze de hageltjes eraf had gelikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi, meestal krijgt ze dan nog een lading en moet ze de boterham gewoon opeten ;-)

      Verwijderen

¾