donderdag 3 oktober 2013

deze week zag ik .... (41)

x



... of was het ik, die gewoon blij was ... 
In ieder geval stapte en trapte mijn voeten er blij op los. 
Ik was in mijn element. 
Op mijn fijne fiets, in heerlijk weer, een blauwe lucht, 
een lekker zonnetje en een windje, ging ik erop uit. 
Mijn neus achterna, 
doen wat ik wilde doen, 
een project uitproberen,
... op een strandje langs de Waal.
Een beetje experimenteren met de camera en objecten. 
Zo fijn om te doen.



Doen jullie mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Type hieronder je naam en de link naar je
dwzi knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!

DWZI -deelnemers van deze week waren:


Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.



5 opmerkingen:

  1. ha liene. laat ik dan ook even hier reageren ;-) leuk dat je weer aan het bloggen bent. ik lees het altijd met plezier! geniet van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een fijne foto's zo! mooi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen al van die schoenen word ik blij. Leuk die foto/tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave schoenen en een leuk blogje!

    BeantwoordenVerwijderen

¾