donderdag 31 oktober 2013

deze week zag ik ... (45)

x

Ik heb geen idee meer, 
wat me bezielde om
haring tegen verschillende achtergronden,
te houden en te fotograferen.

Maar ik deed het wel,
en kwam tot de conclusie,
dat haring en geel geen 
goede combinatie waren.

Haring tegen een turks theeblad,
daarentegen weer wel!

Een fijn weekend voor jullie allemaal!





DWZI -deelnemers van deze week waren:

Debby | Janneke | sillie |


Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


Muisje stuur je je adres naar
zomaareendagje[at]gmail[punt]com

... dan stuur ik je een kaartje
van de dwzi van vorige week toe.

Wil je ook een dwzi-kaartje van mij ontvangen via de post,
laat dan een reactie achter,
en dan trek ik volgende week,
een naam uit de pot met reacties.



21 opmerkingen:

  1. Als je de haring zo bekijkt vind ik het tegen alle achtergronden er niet smakelijk uit zien maar ik ust er best een :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik mijn blog opstarten dacht ik dat het over tentharingen ging.
    Hoe kom je erop? Geweldig. Niet dat tentharing minder vreemd is hihiihi.

    Fijne dag!
    Ps ik wilde laten zien dat ik meedeed maar dat waar je het in kan vullen is er niet meer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Debby, op de een of andere manier is "ie" zomaar verdwenen. Ik zal 'm er voor je in zetten!

      Verwijderen
  3. Wat een geinig 'kleurenonderzoek'! Ben het met je eens; geel is geen goede kleur, bij het zilverachtige dienblad straalt de haring ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha; geweldig! mooi ook, die vier blokken.
    ik snap niet helemaal hoe ik mijn eigen linkje moet toevoegen... anders dan andere weken?
    http://www.jannekesjoligewereld.blogspot.nl/2013/11/deze-week-zag-ik-5.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Janneke, ja die widget doet vreemde dingen. Ik weet niet helemaal wat er loos is .... Ik heb je toegevoegd, ik hoop dat 'ie' nu normaal blijft doen!

      Verwijderen
  5. oei ja.... hoe kom je erop :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kan het dat ik er nu twee keer op sta? Ik had mij nog geen eens de eerste keer gedaan, want er was toen nog niks. Ik heb er wel erg veel zin in om mee te doen;-) Haantje de voorste!?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 😊 Wat een raar en grappig experiment!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig experiment. Al hou ik helemaal niet van haring..
    Eet smakelijk voor jou/jullie en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het er sowieso niet uitzien! Maar wel heel lekker met uitjes op een wit broodje,mmmm! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, ik ben het met je eens! Bij geel ziet de haring er inderdaad niet smakelijk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo hebben mensen ook experimenten gedaan met kleurstof in eten, zoals blauwe bloemkool, bah dan hoef je het echt niet meer;)

    BeantwoordenVerwijderen

¾