zaterdag 12 oktober 2013

een trappetje update ...

x
.... de foto's dateren dan wel weer van juli afgelopen zomer, dus of je het een update kan noemen? Ik kon geen keuze maken, het waren allemaal leuke foto's, dat is ook wel eens anders, dus hier volgen de leukste.





... hier liet oudste een ...., geloof ik.
Van dit soort lol, houden zij wel.


... allemaal lachen, leuk, grappig en vrolijk, totdat ...
ik erbij wilde.



Middelste zoon huilde met dochter mee.
Hij neemt het altijd op voor zijn zusje.
Zij wilde gedragen worden,
maar daar wilde ik niet aan.

Oudste zoon heeft gewoon iets aan zijn oog.
En jongste zoon heeft iets aan zijn ....

Fijne zondag alvast!


P.S. voor nog meer trappetjes zie hier.

10 opmerkingen:

  1. whahahaHaha.... je weet het mooi te verpesten, zo'n trappetje :-) Leuke foto's, ook die laatste paar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha grappig!!
    Nou ja hun willen tenminste nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha wat een heerlijk trappetje! Echt zo als je kinderen zijn, leuk. Ook die blote voetjes zijn zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, toen ik die voeten zo zag moest ik aan hobbit-voeten denken. Enorme goede flipper voeten zijn het, want ze kunnen supersnel zwemmen! Oh, maar zo iets mag ik natuurlijk helemaal niet van mijn lieve bloedjes zeggen ;-)

      Verwijderen
  4. (en wat leuk jou ook eens te zien!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik moet zo lachen #heerlijke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie trappetjes van leuke kindjes! Knap dat je ze zo mooi samen op de foto krijgt (en dan ook nog zoveel x). Ik ben al blij dat er eentje is waar ze allemaal naar mij kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke foto's! Jij brengt een glimlach op mijn gezicht. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke foto's, heerlijk stukje ook!
    Een glimlach hier!

    BeantwoordenVerwijderen

¾