donderdag 7 november 2013

deze week zag ik ... (46)

x


Deze week een bijdrage van onze oudste.

De afgelopen dagen tekent hij het ene stripfiguur
na het andere na. Met potlood,
op voor- en achterkant van het papier.
Hij wil ze allemaal getekend hebben.

Een fijn weekend voor jullie allemaal!





DWZI -deelnemers van deze week waren:
Sigrid (bloem) | Debby | merula |

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


Silly stuur je je adres naar
zomaareendagje[at]gmail[punt]com

... dan stuur ik je een kaartje
van de dwzi van vorige week toe.

Wil je ook een dwzi-kaartje van mij ontvangen via de post,
laat dan een reactie achter,
en dan trek ik volgende week,
een naam uit de pot met reacties.



11 opmerkingen:

  1. Waauw wat knap!!! Mooie tekeningen.
    Fijn weekend voor jullie
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heel goed getekend. En er ook wel heel veel zin in!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor en achterkant! wauw wat fanatiek en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow ! Goed gedaan hoor - ik herken ze allemaal. Erg knap !
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk als je kinderen ook lekker creatief bezig zijn. Hier is vooral dochter enorm aan het produceren. Oudste zoon heeft veel creatieve ideeen maar meestal blijft het bij ideeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, knap zeg!!
    Wie weet...later...:-))
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow wat leuk! Onze vent heeft ook een hele periode allemaal ducken en goofy's enzo getekend. Hij leerde zelfs aan vriendjes hoe het "moest"... ;-)
    Leuk weekend gewenst, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. knap zeg! dat hij de concentratie ervoor kan opbrengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat geweldig, heel erg leuk! heerlijk als je kinderen creatief bezig zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor, zo fanatiek tekenen. Ik tekende vroeger eindeloos paarden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een tekentalent! Leuk om die Disney figuurtjes weer te zien! Jeugdsentiment!

    BeantwoordenVerwijderen

¾