donderdag 14 november 2013

deze week zag ik … (47)

x
… ofwel in experimenteerde en fantaseerde weer 'ns over een
eigen winkeltje. Ik bedacht al eerder namen, ontwierp
al vaker logo's, maar maakte dat nooit openbaar, ik pakte nooit door.

Nu doe ik het anders, ik bluf,
en plaats dit logje,
ga het het allemaal niet goed uitdenken.
Het hoeft niet perfect.
Maar ik begin,
we zullen zien.

Ik vroeg aan man, wat hij voor over zou hebben,
en hij bood mij 2,95. Haha.

Alvast een fijn weekend voor jullie allemaal!




DWZI -deelnemers van deze week waren:

maaike ~ sint | Stins |

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


tisv@nJikkes stuur je je adres naar
zomaareendagje[at]gmail[punt]com

... dan stuur ik je een kaartje
van de dwzi van vorige week toe.

Wil je ook een dwzi-kaartje van mij ontvangen via de post,
laat dan een reactie achter,
en dan trek ik volgende week,
een naam uit de pot met reacties.



12 opmerkingen:

  1. Haha oh wat herkenbaar!! Oker vind ik trouwens een top naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan die zelf gemaakte verpakking. En de naam is zeker leuk, Oker.
    Er gewoon voor gaan zou ik zeggen, je bent er creatief genoeg voor.

    Fijn weekend!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh liene wat leuk! ik vind dat je het zeker moet doen; je maakt zulke mooie dingen. gewoon de dingen waar je vrolijk van wordt en waar de hoekjes van het leven zoveel mooier door worden! gogo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en stoer! Ook ik denk er vaak aan maar pak ook niet door. Goed van je dat je de stap gaat zetten.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trots op jou :-) Oker is een mooi naam en dat pakketje is echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik wil ook... maar 'iets' houdt me nog tegen (ikzelf, hahaha).
    Maarre...waar kan ik je winkeltje vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Gewoon doen en beginnen (het is ook echt zo leuk namelijk :) Je naam is erg goed. Hoppakee waar kunnen we je vinden??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk! echt een toffe slinger en leuk verpakt ook ;-) ik stuur je graag het boek '29 geschenken', mail jij me je adres? threeforaparty[at[gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,hoi,

    bedankt voor je attentie, dochterlief is er helemaal blij mee.
    We gaan een leuk plaatsje voor de slinger zoeken.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Herkenbaar, dat niet doorpakken. Maar nu heb je het toch echt gedaan en hoe! Erg leuke naam, Oker! Net als je slinger en verpakking! Zet 'm op, gaan met die banaan!

    BeantwoordenVerwijderen

¾