donderdag 21 november 2013

deze week zag ik … (48)

x

Voor het eerst dit jaar kwam Sinterklaas hier in het dorp, niet met de trein,
maar met een bus aan, zo'n gele Amerikaanse schoolbus, 
beetje een rare combinatie vind ik.

In ieder geval, het geheel was wel rustiger en minder hectisch zo,
fijner voor de kinderen dus.
Maar ja, jongste vond het allemaal wel heel erg spannend,
dat de echte Sint nu bij haar in het dorp kwam,
en dan ook nog 'ns zo dichtbij …

Een fijn weekend voor jullie allemaal!


DWZI -deelnemers van deze week waren:



Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


Sigrid stuur je je adres naar
zomaareendagje[at]gmail[punt]com

... dan stuur ik je kaartje
van de dwzi van vorige week toe.

Wil je ook een dwzi-kaartje van mij ontvangen via de post,
laat dan een reactie achter,
en dan trek ik volgende week,
een naam uit de pot met reacties.


6 opmerkingen:

  1. Hier komt hij morgen, ben benieuwd. de jongste heeft nu grote rode wangen en best wel druk. kijken hoe het morgen gaat......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor kinderen (en ook voor sommige volwassen) is dit zo een geweldig feest. Volgens mij het enige waar ook een grote spanning bij te bemerken is. Het is ook niet wat als de echte sinterklaas aankomt. Zeker een beetje vreemd

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. das inderdaad best een rare combi met zo'n bus, maar met de trein eigenlijk ook wel hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geinige tekening zeg, je ziet het trillen ervan af. Hier is zoon alweer zo groot dat ie graag zwarte piet wil worden. Hij was trouwens nooit bang maar vroeg Sint de oren van het hoofd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohjah hier vinden ze het ook zo spannend, leuk en beetje eng tegelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sinterklaas is toch wel heel erg spannend..ik weer er weer alles van...
    Leuke tekening heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

¾