zaterdag 16 november 2013

eind ...

x
… september plaatste de Volkrant een ontwerp wedstrijd voor de cover van Volkskrant Magazine, zie hier. Ik deed mee, maar won uiteraard niet. Dat deed Nina Broersen met, vind ik een werkelijk briljant ontwerp.


screendump van volkrant.nl

Ik maakte verschillende ontwerpen, schakelde een denktank in,
maar stuurde uiteindelijk dit ontwerp in.


… maar maakte ook deze …


… de wildste plannen / ideeën hadden we.
Helaas voor mij onuitvoerbaar, haha.


… allemaal vrij gezapige ontwerpen,
met een lamp in de hoofdrol.


Wel een heel mooi vintage lampje, overigens …
[pinocchio | ontwerper: H. Busquet | geproduceerd door Hala Zeist]


Het logo, wat een gevolg was van wat stoeien in photoshop,
vond ik best briljant gevonden.








… Ik had het overigens best leuk gevonden,
als de Volkskrant meer lezer inzendingen had getoond.






7 opmerkingen:

  1. Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik de lamp op het strand vele male mooier. Maar ja ik zat dan ook niet in de jury. Maar wat leuk dat je daar aan mee gedaan hebt.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lamp op het strand vind ik erg mooi!
    Jammer dat je niet gewonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je foto van de lamp op het strand echt prachtig!
    Fijn dat je je inzendingen hier dan deelt, zo kunnen wij ze toch bewonderen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die op het strand vind ik ook mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, dus dat was je fotoprojectje op het strand! Superleuke ontwerpen heb je gemaakt! Ook je logo vind ik heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de een na laatste het mooist van je.

    BeantwoordenVerwijderen

¾