zaterdag 23 november 2013

vandaag ...

x


  • werd ik wakker met een heel zwaar gevoel in mijn hoofd.
  • won middelste zoon een voetbalwedstrijd met 3 - 0 van een geduchte tegenstander. Hij gaf alles en was helemaal kapot.
  • deed man de boodschappen
  • kocht ik op de valreep nog wat schoencadeautjes voor vanavond, die ik nog moet inpakken.
  • kleurde dochter de dwzi tekening van gisteren in.
  • zwommen de oudste twee nieuwe persoonlijke records, en werd de zwemclub vierde van onze provincie.
  • was ik heel veel van plan, maar deed eigenlijk niet zo heel veel, behalve elke keer de live zwemtijden van de jongens checken.
  • bundelde ik het buitentextiel tot een poef, wat de jongste meteen tot een nieuw turntoestel omtoverde.
  • probeerde ik een sjaal in elkaar te naaien, maar tricot naaien vind ik echt niet fijn.
  • 'verdeed' ik mijn tijd door foto's van de zomervakantie te bekijken onderwijl kijkend/luisterend naar de documentaire van Armin van Buuren
  • zou ik een cake bakken, wat nu morgenvroeg moet gebeuren voordat we bij mijn vader op bezoek gaan.
  • kortom, niet mijn sterkste dag en had ik eigenlijk een heleboel andere dingen moeten doen, maar daar kwam het niet van. Helemaal niet belangrijk, want ik had gewoon een slechte haardag.




8 opmerkingen:

  1. In die slechte haardag zitten ook wel hele mooie dingen in de dag.
    En soms kan je plannen wat je wilt maar je hebt van die dagen....

    Fijne zondag met een goede haardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n dag mag toch ook wel?! Wat wordt dochter groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o nee een slechte haardag!!!!! Life sucks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zondag! Dan mag alles en moet niks. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh, het kon zomaar mijn dag zijn. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Gelukkig is het nu weer maandag.
    Fijne week! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zit je haar alweer wat beter? Tijd verdoen bestaat niet hoor, vooral niet met foto's kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen

¾