donderdag 5 december 2013

deze week zag ik ...

x
Deze week stond in het teken van mooie gezegdes, spreuken of citaten die voorbij kwamen. Zo'n spreuk neem je met je mee, soms 1 dag en soms wel een week. Maar deze week waren het er best veel, maar deze hierboven bleef hangen. Het is ook wel een mooie om het weekend mee in te gaan, toch?! 

Fijn weekend!
(P.S. morgen doe ik even een blogrondje!)



Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Type hieronder je naam en de link naar je
dwzi knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!

Deelnemers van deze week waren:

janneke | Debby | Stins |
sillie | maaike - kerst | 


Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


1 opmerking:

  1. Dat is inderdaad een die blijft hangen.
    gezegdes, spreuken of citaten soms vallen ze meer op dan de andere keer. Het is dan net of je het op dat moment ook nodig hebt.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

¾