dinsdag 31 december 2013

x
We gaan het laatste uur van 2013 in. Ik blijf het een raar uur vinden.

Dank jullie wel voor alle mooie bijdragen aan "dit jaar zag ik". Wat een mooie logjes schreven jullie. Heel bijzonder, echt een kijkje in ... en zo leer je iedereen weer een beetje beter kennen. Dat vind ik echt heel speciaal.

Ook bracht "dit jaar zag ik" twee nieuwe deelneemsters aan "deze week zag ik" met zich mee, namelijk Janina van "elke dag zaterdag" en Karin van "karoeza". Welkom, echt ontzettend leuk dat jullie meedoen!

En dan de bonus. Het verrassingspakket gaat naar ….


Onder de deelnemers van "dit jaar zag ik" koos ik het getal 14.
Ik telde …

1, 2, 3, 
4, 5, 6, 7, 8, 
9, 10, 11, 12, 13

en 14.

Daar stond de naam van Firma Fluitekruid!
Gefeliciteerd!

Stuur je je adres naar:

… dan stuur ik je het verrassingspakket toe!

Voor iedereen nog hele fijne avond/nacht,
en een heel goed en fijn 2014.



1 opmerking:

  1. Dat is toch een mooie start van het nieuwe jaar. Gefeliciteerd Firma Fluitenkruid!
    Natuurlijk heel nieuwsgierig wat het verrassingspakket inhoudt?

    BeantwoordenVerwijderen

¾