zaterdag 28 december 2013

… zag ik.

x
…. en toen schrok ik deze ochtend wakker. Helemaal vergeten deze week een "dwzi" te maken. Ik heb verzaakt. In de hectiek van de feestdagen is het volledig langs me heen gegaan. Dus ik sla deze week over, maar heb wel een leuk idee voor de komende dagen …

Doen jullie mee met 'dit jaar zag ik'? Misschien niet heel erg origineel …, maar toch in plaats van zeg maar ;-)



Wat was of waren jouw hoogtepunten of meest gedenkwaardige of bijzondere momenten van het jaar 2013? 

Leg dat moment vast in een tekening, animatie, knutsel, tekst, filmpje, gedicht, of misschien heb je er wel een foto van … en plaats het op je blog. 

Doe je mee? Dat zou ik heel leuk vinden! Voel je vrij om bovenstaand logo te gebruiken. Vanavond plaats ik mijn eigen 'dit jaar zag ik' waar je je link naar je eigen bericht kan achterlaten de komende dagen. 

… en als kers op de taart verloot ik op oudejaarsavond om 23.00 uur (onder de deelnemers) een verrassingspakket!




6 opmerkingen:

  1. Leuk leuk ik doe mee. Het lijkt mij dan ook leuk wat de rest van hoogtepunten hebben.

    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb er al eentje gemaakt. Alleen heb ik hem 'Firma Fluitekruid blikt terug' genoemd. Ben ook benieuwd naar jullie high lights!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het knap wat anderen maken maar mijn inspiratie is euh... Bovendien ben ik al bijna alles vergeten van afgelopen jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zal me er eens op storten...... eindelijk doet de laptop het weer, dus we kunnen weer los :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Liene,

    wat een indrukwekkend verhaal zeg en een leuke blog heb je!
    Ik heb er tranen van in mijn ogen ☹
    Ga je blog vanaf nu volgen.

    Liefs,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Liene,

    Een leuk initiatief toch, ook al is het niet origineel? Ik had je blog nog niet eerder ontdekt, maar hij is leuk! Ik wens jou en je familie vooral veel gezondheid voor volgend jaar!

    Op mijn blog vind je mijn 'dit jaar zag ik...'

    BeantwoordenVerwijderen

¾