donderdag 2 januari 2014

deze week zag ik … (53)

x

Haha, dat ziet er braaf uit hè? 
En dat waren we ook allemaal ;-)
Met zijn allen,
en voor de eerste keer met het hele gezin,
gingen we naar de film,
"Frozen".

Ik vond het heel speciaal.

En zo is de vakantie alweer bijna voorbij,
maar gelukkig nog veel leuks op het programma, n.l.

- jongste gaat logeren hier 100 m. vandaan
- jongste zoon gaat morgen fikkie stoken met zijn vrienden
- zaterdag ga ik gezellig een dag met hele lieve vriendinnen op stap
- zondag het nieuwjaarsconcert van man

Voor jullie alvast een fijne vrijdag en een fijn weekend!



Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Type hieronder je naam en de link naar je
dwzi knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!

Deelnemers van deze week waren:




Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.



9 opmerkingen:

  1. Zeker leuk om met z'n allen te doen! Geniet van het laatste beetje vakantie en een gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk getekend en inderdaad braaf maar ook gezellig.
    Lekker nog van deze paar dagen genieten.

    Alvast een fijn weekend!

    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk, eerste keer naar bioscoop met z'n allen dat zijn echt van die herinneringen voor later denk ik. En dan met 12 graaiende handjes in 1 popcorn ding? Erg knap ;)
    Fijn laatste restje vakantie nog. En thanx voor je lieve reactie van toen straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. frozen lijkt mij ook echt een leuke film.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Olivia is ook naar frozen geweest, ze heeft genoten.
    Mijn dwzi staat ook online...in foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. soms is braaf gewoon leuk ;-)
    lijkt me geweldig tof om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Eertse dat ik ervan hoor, deze week zag ik.

    ah neen wacht, niet geheel waar, bij Stins zag ik dat al eerder, juist !
    Leuk, nu heb ik het voor de eerste keer ook , geen idee of er regels aan vasthangen??

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Jaimie … alles mag en alles kan. Leuk dat je mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof zo met z'n allen ... en dan naar zo'n prachtige tekenfilm gaan kijken! Ik heb als ouder even hard genoten als de kinderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

¾