donderdag 16 januari 2014

deze week zag ik … (55)

x
… Iedereen een goede week gehad, en leuke, grappige of interessante dingen gezien?!

Eerst even huishoudelijke mededeling. Vanaf volgende week kan je pas vanaf vrijdagmiddag je naam en URL naar je DWZI achterlaten, voor mij is het niet haalbaar meer om al een berichtje op de donderdagavond te plaatsen, dus vandaar …. jullie hebben hier geen bezwaar tegen toch ?!

… dus heb je een leuke tekening, foto, knutsel, tekst of iets anders laat dan hieronder je naam en URL achter…. Vanaf volgende week kan dat dus pas vanaf de vrijdagmiddag …

Deelnemers deze week waren:





Mijn bijdrage ...

Omstebeurt begon dit jaar met het Instagram initiatief #makesome365,
zo staat het project op haar website omschreven:


Altijd een hoofd Boordevol en Jeukende handen, maar nooit de rust (nemen). Dit jaar dwing ik mezelf om elke dag iets de maken en ik zal dagelijks een beeld van het resultaat plaatsen op Instagram (zit je nog niet op Instagram? Waarom niet?) Voel je vrij om mee te doen met behulp van #makesome365 Er zijn geen regels, behalve deze: als je iets maakt dat door iemand anders bedacht/ontworpen is, prima wat mij betreft, maar noem je bron en geef diegene het krediet.



En dus probeer ik dit jaar elke dag iets te maken. Ik moet nog wel 9 dagen in halen,
want ik ben op de tiende januari begonnen met de geocube van vorige dwzi.

- zaterdag versierde ik een klerenhanger van dochter
- zondag speelde ik wat met rondjes papier, een schaar en lijm
- maandag maakte ik iets wat ik dit weekend laat zien
- dinsdag naaide ik een klein konijn op een zakdoek voor mijn vader
- woensdag pakte ik het granny square project weer op
- donderdag maakte ik op de computer een vos opgebouwd uit driehoeken
- vandaag maakte ik een kleine minimini garland naar een idee van Zilverblauw


Ik vind het echt een heel leuk initiatief,
en het stimuleert mij enorm om creatief te zijn.


Een fijn weekend voor jullie allemaal!



Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.



7 opmerkingen:

  1. prima! dan ga ik het denk ik standaard op zaterdag doen. succes met alle drukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's toch prima? Het is al heel fijn dat je dit allemaal regelt!
    Kalm aan en een fijn weekend, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha en ik maar steeds denken dat het vanaf vrijdag is en zo was het volgens mij ook in het begin. Toch?
    Als er druk achter komt te staan, omdat jij die link hier moet plaatsen dan is het straks niet meer leuk. Wij zien vanzelf op vrijdag/zaterdag dat je DWZI geplaatst hebt, omdat ik je doe volgen, zoals meer dat doen.

    Ik zie vanzelf die van jouw verschijnen. Voor nu alvast fijn weekend!
    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stress is nooit goed...dus relaxed doen wat jou uitkomt!
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal prima hoor!
    En wow, jij bent actief creatief bezig. Elke dag iets...dat is echt iets te uitdagend voor mij. Maar ik geniet graag mee, hier en op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo is het wel elke dag kan er iets 'kleins' gemaakt worden. Hoop dat je de rust kan vinden en leuk dat je elke dag wat gaat maken. Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan zien.

    Fijn weekend, lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

¾