vrijdag 31 januari 2014

deze week zag ik … (57)

x
… oh lieve deelnemers aan DWZI, ik doe jullie tekort … , meer weet ik even niet te zeggen. Zeggen 'ik heb het op dit moment even zo druk" vind ik zo'n dooddoener, omdat iedereen het druk heeft en het eigenlijk gewoon een kwestie van prioriteiten stellen is. En daar ligt dus nu het puntje … afgelopen 1,5 week had mijn blog gewoon even geen prioriteit. Er kwam een spoedklus op mijn werkgebied voorbij, die ik gewoon moest en wilde aanpakken. Het betekende dat ik de afgelopen 8 dagen 45 extra uren heb gewerkt. En aangezien we geen structurele kinderopvang hebben omdat het freelance werk zo fluctueert, werden alle vrije uurtjes opgesoupeerd. Alleen morgen nog, en dan is het klaar! Een super leuke klus en ik hoop dat er nog vele mogen volgen ;-). Maar hier is het dus even nog rustig …, ter ontspanning werkte ik overigens tussendoor wel aan iets heel leuks - koper, weven en kralen.



Voor jullie alvast een fijne vrijdag en een fijn weekend!



Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


7 opmerkingen:

  1. Er is al zoveel dingen die moeten en verplichtingen wat een geluk dat bloggen daar niet onder valt. Blog is voor de leuk, als je zin hebt en tijd.
    Apart dat koper weven! Jij komt vaak met verrassende leuk en voor mij nieuwe dingen.

    En dat er nog vele super leuke klussen zullen komen!!!

    Fijn weekend liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeee wat een drukte bij jou! Is niet niks al die uren. Geeft niks hoor, er komen straks weer betere tijden voor je blog,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker druk! Wat knap dat je dan nog tijd vindt om te knutselen.
    Ik wens je een rustig en mooi weekend toe. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig idee weer, ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. even diep adem halen, tot 10 tellen en dan weer door sjeezen met alles ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo vroeg in het jaar en al zo druk ;-) dat beloofd wat!!
    Je koperweefsel zal een fijne afleiding geven, is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen probleem, je kan niet alles tegelijk. Morgen is er nog een dag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

¾