zondag 19 januari 2014

jaszakschatten … (jongste zoon winter 2014)

x
Jas van jongste zoon zat onder de modder. En bij het leeghalen van de jaszakken vind je altijd wel wat moois. In zijn zak zaten twee mooie dennenappels en een bonk.


Geïnspireerd door Javier Pérez maakte ik de volgende bijdrage
voor de jaszakschatten van Marieke en Joscha.

De dennenappels werden dennenbomen,
en de bonk werd een maan.


Hier vind je de andere schatten,
die ik in de jassen van de kinderen vond.

P.S. en bovenstaande tekening | collage was bijdrage #4 van #makesome365



11 opmerkingen:

  1. Wat leuk jasschatten en ook ontzettend leuk gemaakt. Zou eens kijken bij de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een heel speciale jaszakcollage geworden, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o super leuk geworden! Leuk linkje ook van die man (oeps kunstenaar ;)
    En natuurlijk het onschuldige gezicht van zoon, nope echt geen idee hoe jas onder de modder kwam....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, leuk is dat. Deed me terugdenken aan de jaszakschatten van de jongste hier. En toen zag ik dat je me toen ook al naar jaszakschatten had gestuurd: http://www.triltaal.nl/2010/05/27/jaszakschatten/ ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow liene, wat cool! inspirerend om ook eens te gaan doen. dit najaar wel met bladeren gedaan; was ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd van jaszakschatten. Wat een leuk idee om daar gewoon een mooi kunstwerkje van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie collage; ik geniet van je #makesome365, je bent zo creatief! En wat een heerlijk koppie heeft jullie jongste zoon! Hij heeft jouw ogen, het is net of ik jou aankijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dank je ;-) Hij heeft hele bijzondere ogen. Groot en een bijzondere kleur groen, waarbij zijn linker oog een bruine glans heeft, dat komt van zijn Ierse opa, volgens mij ;-) Hihi, ik vind het dus een heel fijn compliment dat zijn ogen op die van mij lijken ;-)

      Verwijderen

¾