vrijdag 7 februari 2014

deze week zag ik … (58)


Wat hele leuke en gezellige momenten opleverde, 
onder andere …

…. we schaarden ons rond een knisperend vuur (vuurtjesapp),
onder warme dikke schapenvachten (echt),
en zagen in de schaduwen op de muur,
jagers die op mammoetjacht gingen … (die we fantaseerden)

Mooi, hoe de jongens er helemaal in op gingen!



Een fijn weekend voor jullie allemaal!




Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!


Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.




10 opmerkingen:

  1. Fantaseren is leuker dan echt. Zeker bij holbewoners :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Haha … ja, uit onvermogen geboren! Soms moet je alles even helemaal uit de context halen ;-)

      Verwijderen
  3. Heb je ook foto's ;-)? Leuk om even in een andere tijd te kijken...
    Oerfijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou da's weer eens wat anders :)
    Een vuurtjes app.... die ga ik eens even zoek, klinkt gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk zo weg fantaseren onder een schapenvacht bij een heerlijk vuurtje (app). Altijd leuk te kijken naar schaduwen op de muur.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gezellig onder een vachtje .... en de wind waaide om het huis..... hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn, even jezelf naar een andere wereld fantaseren. Gave tekening!

    BeantwoordenVerwijderen

¾