vrijdag 14 februari 2014

deze week zag ik … (59)


Ik ben heel veel weg aan het doen. Ik bewaar te veel, of wij bewaren te veel.
En dus moeten er dingen weg. Maar nog niet alles.
Deze had ik bijna weggedaan, ik maakte er een foto van als herinnering,
maar belandden daarna toch nog in de bak met bewaren, ohoh …

Een fijn weekend voor jullie allemaal!



Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!
En laat je link en naam naar je bijdrage hieronder achter …

^^^

^^^

Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.




P.S. Ik heb echt problemen met de Mr Linky, ofwel de widget waar je je naam en URL kan achterlaten. Mocht je er nog niet bijstaan en al wel ingevoerd hebben,
zou je dat dan nog een keertje willen doen … ;-)




10 opmerkingen:

  1. Het zijn ook wel hele schattige schoentjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach gus... Deze zijn te lief om weg te doen!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, die zijn mooi! (hier ook de weggooikriebels, maar wat is dat moeilijk he...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn ook wel kleine kostbaarheden... ik bewaar van onze kinderen één box met spullen uit hun jongekindertijd. <3

    Ik kan geen link (meer?) achterlaten, maar die van mij staat ook online.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan het helemaal begrijpen dat deze niet weg gegooid konden worden. Ze zijn zo schattig. Niet alle tastbare herinnering moet je weg gooien vind ik.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn ook t'e schattig... In de bak met "mag ze later zelf meenemen als ze een huis met zolder heeft".

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou zulke prachtige schoentjes ook bewaren hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar! En ach zoveel ruimte nemen ze toch niet in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo herkenbaar...ook ik bewaar (te)veel van de kinderen. Bij alles wat ik door handen krijg, heb ik een herinnering en dan is het te moeilijk om weg te doen.
    Ik hoop maar dat de kinderen later een huis met een grote zolder krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weg doen is hier meestal niet zo lastig. Ik maak er altijd graag een ander blij mee. Deze zijn ook nog zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

¾