vrijdag 28 februari 2014

deze week zag ik … (60)

x
… eigenlijk heel veel.

Ik zag een meisje,


… dat met potlood een poppetje op de deur had getekend.
Gelukkig moet de deuren nog geschilderd worden,
en we hebben toch echt wel wit papier voorhanden,
maar blijkbaar moest het een en ander opgevrolijkt worden.

Vierde man zijn 40ste verjaardag,
en verraste we hem met een vanalles en nog wat. 
Zo mocht hij uit allerlei activiteiten kiezen.


Hij koos voor het Airborne museum, met aansluitend
een wandeling over de Hemelsche Berg.

De kinderen knutselde een schilderij voor hem.



Met daarop vakjes, waarin de activiteiten waaruit hij kon kiezen,
waren verstopt.

Gingen we naar het pannenkoekenhuis, met zijn moeder, broer en kleine neef.

Kwam er natuurlijk onverwacht verjaardagsbezoek,
en kreeg hij een surprise privé kamerconcert.


Man was blij, en verrast.

Verder …

Hakte ik 2 weken geleden een knoop door,
waardoor ik deze week voor de laatste keer post liep.


Zag ik een takkenbos bij jongste zoon achterop de fiets.


Een schimmen voorstelling op school.

Zette ik eindelijk wat concrete stappen richting het verkopen van papieren slingers.

En stond vandaag mijn zus, zwager en nicht, namens de hele familie,
onverwacht op de stoep met hele mooie bloemen en taart …

… omdat man en ik 31 (;-) Februari,
12,5 jaar getrouwd zijn.

Lief he?!

Ofwel, de week vol van verrassingen!

En hoe was jullie week?


Een fijn weekend voor jullie allemaal!
Wij hebben eindelijk vakantie, jippie!!!



Doen jullie ook mee met 'Deze Week Zag ik'?
Leuk! Knutsel, foto, tekst, tekening, of iets anders!
En laat je link en naam naar je bijdrage hieronder achter …






Daan en Roos (geinspireerd op Jill's 'Today I Saw'),
zijn ooit begonnen met,
'Deze week zag ik...'

Via Merula is 'deze week zag'
bij mij aanbeland.

Wil je meedoen aan DWZI,
klik dan hier.


12 opmerkingen:

  1. Tja, mooi verhaal maar toch even een vraagje.
    Ik denk dat jullie......
    O, ik snap het al, jullie zijn 31 augustus getrouwd en zijn dit jaar echte schrikkeltwaalfeneenhalfjaarshuwelijksvierders (of hoe noem je dat :-))
    GEFELICIFLAPSTAART!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je lief en jullie 12,5 jaar!!

    En kinderen die tekenen op plaatsen waar het niet zou moeten...zucht... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat was me een weekje....gelukkig heb je nu vakantie!! Geniet van jullie 12,5 jaar <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zozo een volgepropt weekje! Gefeliciteerd met man, leuk alle knutsels en bezigheden. Gefeliciteerd met jullie samen en met een heerlijke crea-dochter! En doorgehakte knopen zijn ook altijd fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een week waarin veel gebeurde. Ik vind het huiskamerconcert zo leuk!
    Ik moet er nog even inraken, de flow van 'deze week zag ik'....daarom afgelopen twee weken geen berichtje op mijn blog. Maar ben vast van plan toch nog steeds zo vaak mogelijk mee te doen.
    Groetjes, Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd.....met man en 12.5!
    Er moet gewoon een keer getekend worden waar het niet hoort. Dat hoort in elk gezin met kinderen eens voor te komen;-) Gelukkig waren de deuren nog toe aan een verflaagje.
    Leuk die takken achterop de fiets. Heeft hij daar nog een bedoeling mee?

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, het liefst sleept hij zijn verzamelingen van dat moment overal met zich mee. Thuisgekomen bouwt hij wel constructies met de takken ;-)

      Verwijderen
  7. Wat een heerlijke week!
    Leuk poppetje wel op de deur... ;-) , ik vind dat bosje takken achterop zo lief!
    Heel fijn weekend, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met man en de bruiloft! Wat een leuke dingen hebben jullie bedacht om dat te vieren. Die takjes zijn echt super...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie week inderdaad. En nog van harte met manlief.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superweek, fijn dat je ons laat 'meekijken' :)! Joze

    BeantwoordenVerwijderen

¾